منو سایت

آخرین مطالب سایت

چگونه SEO برای وب سایت ها کار می کند: توضیحی در مورد بهینه سازی موتور جستجو

در این راهنما می آموزید که چگونه سئو برای وب سایت ها کار می کند. اگر در تلاش برای توسعه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای بهبود رتبه و ترافیک وب سایت خود هستید، درک نحوه عملکرد بهینه سازی موتورهای جستجو برای موفقیت شما مهم است. برای سهولت کار، ابتدا با مروری بر نحوه سئو ......
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

22 بهترین کتاب سئو در سال 2022 برای بهینه سازی موتور جستجو

اگر از ایجاد یک استراتژی سئو خوب برای کسب و کار خود احساس ناامیدی یا ناامید کرده اید، از این لیست از بهترین کتاب های سئو برای سال 2022 ارزش زیادی کسب خواهید کرد. همانطور که می دانید هزاران وبلاگ، پادکست و ویدیو وجود دارد. پوشش هر جنبه ای از سئو، اما آنها به ندرت...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

وبلاگ ها چقدر برای سئو مهم هستند؟

سوالی که اغلب به صورت آنلاین از من پرسیده می شود این است که "وبلاگ ها چقدر برای سئو مهم هستند؟" و دلیل خوبی نیز دارد. مدیریت وبلاگ ها زمان بر است و تلاش برای ارائه یک جریان ثابت از ایده ها برای انتشار محتوای خوب که نتایج مثبتی برای کسب و کار شما به...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

نحوه مشاهده کلمات کلیدی در گوگل آنالیتیکس: ردیابی و بررسی رتبه بندی

این راهنما به شما یاد می دهد که چگونه کلمات کلیدی را در گوگل آنالیتیکس مشاهده کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه کلمات کلیدی را در گوگل آنالیتیکس ردیابی کنید تا بتوانید با پیوند دادن حساب خود به کنسول جستجوی گوگل، گزارش عملکرد کامل کلمه کلیدی را برای وب سایت خود دانلود کنید. یادداشتی...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

15 مزیت حساب Google برای کسب و کار من (مزایای GMB)

در این مقاله فهرستی از مزایای اصلی Google My Business را خواهید دید. این نمایه منحصر به فرد گوگل و ویژگی فهرست کسب و کار که با نام GMB یا به سادگی Google Business نیز شناخته می شود، ارزش فوق العاده ای برای بازاریابی دیجیتال دارد. همانطور که در ادامه خواهید دید، مهمترین مزایای Google...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

تجزیه و تحلیل رتبه بندی کلمات کلیدی (نمای کلی و بهترین ابزار برای استفاده)

در این مقاله، همه چیز را در مورد تجزیه و تحلیل رتبه بندی کلمات کلیدی خواهید آموخت. ابتدا تعریف تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را دریافت می کنید، سپس با اهمیت این فرآیند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آشنا می شوید و راهنمای گام به گام نحوه تجزیه و تحلیل رتبه یک کلمه کلیدی در...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

بهینه سازی کلمات کلیدی چیست؟ و نحوه بهینه سازی سئو برای موتورهای جستجو

در این راهنما به این سوال پاسخ خواهیم داد که وب سایت ها بهینه سازی کلمات کلیدی چیست؟ همانطور که در زیر خواهید دید، بهینه سازی کلمات کلیدی SEO بخش مهمی از تلاش های بازاریابی جستجوی ارگانیک شما است، ... ادامه مطلب پست بهینه سازی کلمات کلیدی چیست؟ & How to SEO Keyword Optimization برای...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

تفاوت بین ارجاع دامنه و ارجاع چیست؟

بر کسی پوشیده نیست که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و لینک سازی دست به دست هم می دهند. شما نمی توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید. یک پروفایل پیوند قوی شانس شما را برای رتبه بندی در عبارت کلیدی مورد نظرتان افزایش می دهد، که به افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک به وب سایت...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

روی چند کلمه کلیدی در یک صفحه سئو باید تمرکز کنید؟

سوال «در هر صفحه روی چند کلمه کلیدی باید تمرکز کنید؟» مدام مطرح می‌شد، بنابراین تصمیم گرفتم برای پاسخ به آن یک پست وبلاگ بنویسم. و اگر به مواردی مانند این فکر می کنید: چند کلمه کلیدی SEO در هر صفحه باید هدف قرار دهید؟ آیا باید به تراکم کلمه کلیدی خاصی پایبند باشید؟ یا...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

بهترین روش‌ها برچسب‌های SEO H1: چگونه H1 را برای رتبه‌بندی بالاتر بهینه کنیم

چگونه می خواهید بهترین روش ها برای برچسب های H1 SEO را بدانید تا رتبه بالاتری در صفحات گوگل خود داشته باشید؟ اگر خوب به نظر می رسد، پس می خواهید همه کلمات این پست را بخوانید. تگ های عنوان مانند H1 یک ویژگی مهم برای کاربران و سئوی شما هستند. و اگر جدی ......
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

الزامات Ezoic (حداقل ترافیک و الزامات آگهی)

در این مقاله شما یک لیست کامل از الزامات Ezoic را دریافت خواهید کرد. همانطور که متوجه شدید، ناشران وب سایت باید معیارهای خاصی را رعایت کنند تا بتوانند به ویژگی های یکپارچه سازی و درآمدزایی Ezoic دسترسی داشته باشند. اگر فکر کرده اید که آیا وب سایت شما حداقل الزامات ترافیک Ezoic یا الزامات...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

مزایای ایجاد لینک (15 مزیت برای وب سایت ها)

در این مقاله با فواید ایجاد روابط آشنا خواهید شد. همانطور که در زیر خواهید دید، ایجاد پیوندهایی که به طور مستقیم و غیرمستقیم برای یک کمپین بازخورد اعمال می شود، مزایای زیادی دارد. اگرچه رایج ترین مزایای لینک بیلدینگ بهبود بهینه سازی و رتبه بندی موتورهای جستجو است، اما راه های بسیار دیگری وجود...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

چگونه رتبه کلمات کلیدی خود را در گوگل بررسی کنیم (راهنمای کامل)

رتبه وب سایت شما کجاست؟ و در واقع برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کند؟ اینها دو سوال داغی هستند که هر خرده فروش دیجیتالی می خواهد بداند، به همین دلیل است که من این راهنمای کامل را در مورد چگونگی بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی خود در گوگل گردآوری کرده ام. همانطور که...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

ایزویک چیست؟ (Ezoic چه می کند)

در این مقاله به این سوال پاسخ می‌دهیم که «ازویک چیست؟» همچنین می‌آموزید که ازویک چه می‌کند، چگونه می‌توانید برای پلتفرم رتبه‌بندی کنید و وب‌سایت خود را با یکپارچگی راه‌اندازی کنید. همانطور که در زیر خواهید دید، Ezoic یک فناوری درآمدزای پیشرفته برای ناشرانی است که می خواهند کنترل بیشتری بر فرآیند پول سازی داشته...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :

مزایای بازخورد (10 مزیت سئو و ترافیک)

در این مقاله با مزایای اصلی بازخورد سئو آشنا خواهید شد. همانطور که در زیر خواهید دید، مزایای زیادی برای بک لینک ها وجود دارد که به طور مستقیم و غیرمستقیم در طول کمپین لینک بیلدینگ اعمال می شوند. اگرچه رایج ترین مزایای بازخورد بهبود بهینه سازی و رتبه بندی موتورهای جستجو است، راه های...
تاریخ انتشار :
/
نویسنده :