یادگیری SEO چقدر طول می کشد؟ (+ نکات شتاب)

یادگیری SEO چقدر طول می کشد؟ (+ نکات شتاب)

در این مقاله به این سوال پاسخ می‌دهیم که «چقدر طول می‌کشد تا سئو را یاد بگیریم؟» اما در عین حال بسیار عمیق‌تر از توضیح صرف مدت زمان یادگیری سئو خواهیم بود. در زیر موارد مهم دیگری را یاد خواهید گرفت که می تواند به شما کمک کند تا بفهمید آیا باید در مسیر جستجوی آموزش ادامه دهید یا خیر … ادامه مطلب

انتشارات چقدر طول می کشد تا SEO را یاد بگیریم؟ (+ نکات شتاب) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

60 نقل قول برای توسعه وب (برای برنامه نویسان و طراحان وب سایت)

من همه جا آنلاین برای بهترین نقل قول ها برای توسعه وب جستجو کردم. آنچه در زیر خواهید یافت فهرستی از بهترین نقل قول های توسعه وب سایت موجود در اینترنت است که الهام بخش ترین و انگیزه دهنده ترین اظهارات را برای هر برنامه نویس یا طراح وب خلاقی که دنیای UX و کدنویسی را درک می کند ارائه می دهد. از خواندن این نقل قول ها لذت ببرید … ادامه مطلب

نشریه 60 نقل قول برای توسعه وب (برای برنامه نویسان و طراحان وب سایت) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

موارد بازاریابی وابسته (15 داستان موفقیت)

چگونه می خواهید بهترین مطالعات موردی بازاریابی وابسته را که تاکنون منتشر شده است بخوانید؟ مهمتر از آن، چگونه می‌خواهید بهترین شیوه‌های بازاریابی وابسته را که مبتنی بر مثال‌های دنیای واقعی است، نه فقط تئوری، برای کسب درآمد آنلاین، کپی کنید؟ اگر این خوب به نظر می رسد، پس ارزش زیادی از … ادامه مطلب

مطالعات موردی بازاریابی وابسته (15 نمونه موفقیت) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

سنسور Semrush (تغییرپذیری و نتیجه SERP را توضیح داد)

سنسور Semrush چیست؟ و این چطوری کار می کند؟ این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد حسگر Semrush بدانید، از جمله جزئیات کامل دسته بندی نوسانات Semrush SERP، نحوه اندازه گیری نتایج حسگر و موارد دیگر را به شما آموزش می دهد. این را بهترین راهنمای خود برای Semrush Sensor برای ردیابی به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google در نظر بگیرید. چه … ادامه مطلب

انتشارات Semrush Sensor (SERP Volatility & Score Explained) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

موارد PPC: 21 نمونه از موارد جستجوی پولی PPC

چگونه می خواهید بهترین مطالعات موردی PPC را که تاکنون منتشر شده است بخوانید؟ مهمتر از آن، چگونه می خواهید بهترین شیوه ها را در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک کپی کنید که بر اساس مثال های دنیای واقعی است، نه فقط تئوری. اگر به نظر خوب می رسد، ارزش زیادی از این پست دریافت خواهید کرد. در زیر خواهید یافت … ادامه مطلب

انتشار مطالعات موردی PPC: 21 نمونه از موارد جستجوی پولی PPC برای اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

ایزویک در مقابل مدیوین

در این مقاله مقایسه ای عمیق از Ezoic در مقابل Mediavine خواهید داشت. در زیر تفاوت Mediavine و Ezoic را از نظر نیازهای ترافیک، فرآیند تأیید، تنظیم تبلیغات، پتانسیل درآمد، مدل درآمد (RPM در مقابل EPMV) و سایر عوامل کلیدی که ناشران وب سایت می‌خواهند بدانند، مشاهده خواهید کرد. این راهنمای کامل خود را برای … ادامه مطلب

Ezoic vs. Mediavine اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

مدیریت بازخورد (فرایند مدیریت پیوند و ابزار)

در این مقاله همه چیز را در مورد مدیریت بازخورد خواهید آموخت. در زیر درک کاملی از نحوه عملکرد فرآیند مدیریت بازخورد، به اضافه فهرستی از ابزارهای مدیریت بازخورد وجود دارد که می‌توانید برای بررسی بازخورد در هر دامنه از آنها استفاده کنید. همچنین مجموعه ای از شاخص های بازخورد مهم را خواهید یافت که در هنگام اندازه گیری به خاطر داشته باشید … ادامه مطلب

انتشارات مدیریت بازخورد (فرآیند و ابزار مدیریت لینک) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

35 نقل قول در مورد بازاریابی ویدیویی برای قدرت ویدیو

من همه جا را به صورت آنلاین برای بهترین نقل قول ها برای بازاریابی ویدیویی جستجو کردم. آنچه در زیر خواهید یافت فهرستی از بهترین نقل قول های بازاریابی ویدئویی موجود در اینترنت است که الهام بخش ترین و انگیزه بخش ترین کلمات را در زمینه تولید ویدئو برای رسانه های آنلاین ارائه می دهد. از خواندن این نقل قول ها در مورد قدرت ویدیو لذت ببرید … ادامه مطلب

پست 35 نقل قول بازاریابی ویدیویی در مورد قدرت ویدیو برای اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

تبلیغات کلیدواژه: توضیحی در مورد استفاده از کلمات کلیدی در تبلیغات

در این مقاله همه چیز را در مورد تبلیغات کلمات کلیدی خواهید آموخت. نه تنها تعریفی از این اصطلاح در بازاریابی دیجیتال دریافت خواهید کرد، بلکه انواع مختلف مدل های تبلیغاتی کلیدواژه موجود، نوع شبکه های تبلیغاتی را که می توانید انتخاب کنید و گزینه های تطبیق تبلیغات خود را نیز درک خواهید کرد. در پایان این راهنما، … ادامه مطلب

انتشار آگهی کلیدواژه: استفاده از کلمات کلیدی در توضیح آگهی اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

15 نکته Fiverr SEO (راهنمای کامل بهینه سازی Fiverr Gig)

در این مقاله لیستی از بهترین نکات SEO Fiverr را برای رتبه‌بندی آهنگ‌های خود در پلتفرم مشاهده خواهید کرد. هدف نهایی این است که به شما یاد دهیم چگونه از SEO Fiverr استفاده کنید تا به شما کمک کند درآمد بیشتری کسب کنید. همانطور که در ادامه خواهید دید، بهینه سازی سئوی گیگ Fiverr شامل انتخاب کلمات کلیدی مناسب و … ادامه مطلب

انتشار 15 نکته Fiverr SEO (راهنمای کامل بهینه سازی گیگ Fiverr) برای اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

مشاور بازاریابی موتور جستجو (راهنمای مشاوره SEM)

در این مقاله همه چیز را در مورد کار یک مشاور بازاریابی موتور جستجو (SEM) خواهید آموخت. هدف این است که به شما در درک هر جنبه ای از تجارت مشاوره SEM کمک کند، از جمله نحوه استخدام یک مشاور بازاریابی موتور جستجوگر خوب و نکاتی در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک مشاور حرفه ای SEM. در زیر می توانید کامل … ادامه مطلب

مشاور بازاریابی موتور جستجو (SEM Consulting Guide) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

بازخورد سئو سطح 1 (راهنمای لینک سازی سطح 1)

در این مقاله با بازخورد سئو سطح 1 آشنا خواهید شد.

نه تنها تعریف بازخورد سطح 1 را درک خواهید کرد، بلکه مجموعه ای از نمونه های بازخورد سطح اول، توضیحی در مورد اینکه چرا آنها برای سئو مهم هستند و لیستی از پیوندهای سطح 1 که می توانید برای دریافت آنها استفاده کنید، دریافت خواهید کرد. تعداد بیشتری از این لینک های بسیار معتبر برای وب سایت شما.

هدف نهایی در اینجا این است که به شما کمک کند تا بفهمید بک لینک های سطح 1 چیست و چگونه در سیستم هرمی پیوند بهینه سازی موتور جستجوی خارج از صفحه قرار می گیرند تا به وب سایت شما کمک کند رتبه بالاتری در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPS) داشته باشد.

بازخورد سطح 1 چیست؟

بک لینک های سطح 1 لینک هایی هستند که مستقیماً به وب سایت خود به دست می آورید یا می سازید. بک لینک های سطح بالا معتبرترین لینک ها برای سایت شما در نظر گرفته می شوند زیرا بالاترین سرمایه را به لینک های سئو منتقل می کنند.

نمونه های بازخورد سطح 1

  • لینک های تحریریه به سایت هایی با اعتبار دامنه بالا.
  • پیوندهای متنی به یک پست مهمان به پست های وبلاگ با مشخصات بالا.
  • ارجاعات .EDU از کالج ها و دانشگاه ها.
  • پیوندهای GOV از سایت‌های دولتی محلی، ایالتی و فدرال.
  • پیوند به صفحه منبع
  • لینک های وب 2.0 با کیفیت بالا.
  • لینک های استناد.

چرا بازخورد سطح 1 مهم است؟

بک لینک های سطح 1 بسیار مهم هستند زیرا تأثیر مستقیمی بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو دارند و نتایج سئوی شما را افزایش می دهند. الگوریتم های موتورهای جستجو از بازخورد سطح 1 برای اندازه گیری اهمیت و کیفیت محتوای شما برای نمایه سازی و رتبه بندی در SERP استفاده می کنند.

بررسی لینک بیلدینگ ردیف 1

استراتژی ایجاد روابط چند سطحی دارای سه سطح در هرم روابط است:

  • بازخورد سطح 1
  • بازخورد سطح 2
  • بازخورد سطح 3

بک لینک های سطح 1 مستقیماً به وب سایت اصلی اشاره می کنند. بک لینک های سطح 2 به لینک های سطح 1 اشاره می کنند و بک لینک های سطح 3 به لینک های سطح 2 اشاره می کنند. از این رو ایده یک هرم پیوند است.

هدف اصلی از ساخت لینک های سطح 1 افزایش اعتبار کلی دامنه وب سایت شما با ارائه پیوندهایی به صفحه اصلی یا افزایش رتبه اعتبار صفحه برای URL های فردی است تا به آنها کمک کند در رتبه های بالاتر در SERP قرار گیرند.

بک لینک های سطح اول مهم ترین لینک ها در یک سیستم لینک بیلدینگ چند لایه هستند، زیرا مستقیما به وب سایت شما اشاره می کنند. به عنوان مثال، لینک های سطح 2 پیوند مستقیمی به وب سایت اصلی ندارند، بلکه به صفحات بازخورد سطح 1 اشاره می کنند تا به افزایش ارزش صفحه رتبه SEO آنها کمک کنند.

بنابراین، بک لینک های سطح 1 باید با کیفیت ترین لینک هایی باشند که برای وب سایت خود دریافت می کنید، تا بتوانید بیشترین سهم لینک ها را از طریق این لینک ها انتقال دهید تا مقدار PageRank برای URL مقصد یا URL اصلی دامنه شما افزایش یابد.

هنگام ایجاد بازخورد سطح بالا، باید بر کیفیت، ارتباط و زمینه هر پیوندی که برای وب سایت خود به دست می آورید تمرکز کنید. بک لینک های سطح 1 نیز باید بک لینک های dofollow باشند، زیرا بیشترین سرمایه را از لینک های سئو منتقل می کنند.

در هرم پیوندی که از لینک‌های چند سطحی استفاده می‌کند، بهتر است تعداد لینک‌های سطح 1 کمتری که به وب‌سایت اصلی شما اشاره می‌کنند نسبت به چندین بک لینک سطح اول سطح پایین داشته باشید. باز هم، کیفیت، ارتباط و زمینه این بازخوردهای سطح 1 در مرحله اول هرم لینک بیلدینگ بسیار مهم است.

منابع برای ایجاد اتصالات سطح 1

اگر می خواهید ایده هایی در مورد نحوه ایجاد بازخورد سطح اول با کیفیت بالا داشته باشید، این منابع را بررسی کنید:

  • نحوه استفاده از HARO برای سئو و لینک
  • نحوه دریافت لینک به ویکی پدیا
  • نحوه دریافت بازخورد EDU
  • نحوه دریافت بازخورد .GOV
  • نحوه دریافت لینک به Dofollow
  • نحوه ایجاد لینک های وب 2.0

خلاصه بازخورد سطح 1

امیدوارم از این راهنمای بازخورد سطح 1 لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، ساخت لینک های سطح 1 مهمترین مرحله در هرم پیوند است، زیرا حاوی پیوندهایی است که مستقیماً به وب سایت اصلی شما اشاره می کند. این بک لینک های سطح بالا همچنین دارای بیشترین اعتبار هستند، زیرا بالاترین سرمایه را به لینک های سئو منتقل می کنند. بنابراین، شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا بهترین بازخورد سطح 1 را برای بهبود نتایج دامنه خود برای کل دامنه خود به دست آورید.

بازخورد سطح 1 برای انتشار SEO (راهنمای ایجاد پیوندهای سطح 1) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

بازخورد سئو سطح 2 (راهنمای لینک سازی سطح 2)

در این مقاله همه چیز را در مورد بازخورد سئو سطح 2 خواهید آموخت.

نه تنها تعریف بازخورد سطح 2 را درک خواهید کرد، بلکه مجموعه ای از نمونه های بازخورد سطح 2، یک نمای کلی از اینکه چرا برای سئو مهم هستند و لیستی از پیوندهای سطح 2 که می توانید استفاده کنید، دریافت خواهید کرد. برای به دست آوردن تعداد بیشتری از این نوع پیوندها برای وب سایت خود.

هدف نهایی در اینجا کمک به شما در درک اینکه بک لینک های سطح 2 چیست و چگونه در استراتژی کلی یک سیستم هرمی بهینه سازی موتور جستجوی خارج از صفحه قرار می گیرند تا به وب سایت شما در رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPS) کمک کند.

بازخورد سطح 2 چیست؟

بک لینک های سطح 2 لینک هایی هستند که به یکی از لینک های موجود به وب سایت شما ساخته می شوند. از لینک های سطح دوم برای افزایش ارزش لینک های سطح اول استفاده می شود تا بتوان لینک های سهام بیشتری را به سئو وب سایت شما منتقل کرد.

نمونه های بازخورد سطح 2

  • لینک های وب 2.0 با کیفیت خوب
  • پیوند به دایرکتوری ها
  • لینک های پروفایل
  • پیوندهای نشانه گذاری اجتماعی
  • مراجع PBN
  • بیانیه های مطبوعاتی
  • بازخورد در شبکه های اجتماعی

چرا بازخورد سطح 2 مهم است؟

بک لینک های سطح 2 مهم هستند زیرا با تقویت لینک های موجود به وب سایت شما قدرت رتبه بندی می دهند. موتورهای جستجو بک لینک های سطح 2 را برای اندازه گیری اهمیت و کیفیت لینک های سطح بالا که به اهداف نمایه سازی و رتبه بندی سایت شما در SERP اشاره می کند، می خزند.

بررسی ساختمان لینک Tier 2

استراتژی ایجاد روابط چند سطحی دارای سه سطح در هرم روابط است:

  • بازخورد سطح 1
  • بازخورد سطح 2
  • بازخورد سطح 3

بک لینک های سطح 2 لینک های غیر مستقیمی هستند که سرمایه لینک ها را برای اهداف سئو به وب سایت اصلی منتقل می کنند. بک لینک های سطح 3 به لینک های سطح 2 اشاره می کنند بک لینک های سطح 2 به لینک های سطح 1 اشاره می کنند که به وب سایت اصلی اشاره می کنند. به همین دلیل است که برخی افراد این استراتژی را هرم روابط می نامند.

هدف اصلی از ساخت لینک های سطح 2 افزایش اعتبار صفحه بک لینک سطح اول است که به صفحه اصلی وب سایت یا URL های فردی شما اشاره می کند تا به آنها کمک کند در رتبه های بالاتر در SERP قرار گیرند.

بک لینک های سطح 2 دومین لینک مهم در یک سیستم لینک بیلدینگ چند لایه هستند، زیرا به طور غیر مستقیم به وب سایت شما اشاره می کنند. پیوندهای سطح 2 پیوند مستقیمی به وب سایت اصلی ندارند، بلکه به URL های بازخورد سطح 1 اشاره می کنند تا به افزایش ارزش صفحه رتبه SEO آنها کمک کنند.

در مورد کیفیت بک لینک های سطح 2، لازم نیست به اندازه لینک های سطح اول سختگیر باشید، زیرا آنها لینک مستقیمی را به وب سایت شما ارسال نمی کنند. هدف بازخورد سطح دوم ترکیبی از کیفیت و کمیت است. هر چیزی غیر از هرزنامه خالص معمولا به اندازه کافی برای ساخت لینک های سطح 2 خوب است.

وقتی بازخورد سطح دوم ایجاد می‌کنید، می‌توانید کیفیت و ارتباط آن پیوندها را کاهش دهید تا پیوندهای بیشتری در مدت زمان کوتاه‌تری ایجاد کنید. همچنین برای بازخورد سطح 2 خوب است که ترکیبی از dofollow و nofollow باشد.

در هرمی از پیوندها که از بازخورد چند سطحی استفاده می‌کند، بهتر است روی دریافت بازخورد سطح 2 بیشتر با کیفیت مناسب تمرکز کنید تا بتوانید آن نوع پیوندها را سریع‌تر بسازید. با این حال، شما نمی خواهید استانداردهای خود را بیش از حد به سطح دوم پایین بیاورید تا پیوندهای هرزنامه را شامل شود. باز هم، کیفیت هنوز در اینجا تا حدی اهمیت دارد، بنابراین شما می خواهید بازخورد سطح 2 شما در مرحله دوم هرم لینک بیلدینگ با کیفیت متوسط ​​به بالا باشد.

منابع ساخت لینک های سطح 2

اگر می‌خواهید ایده‌هایی در مورد چگونگی ایجاد بازخورد سطح دوم با کیفیت داشته باشید، این منابع را بررسی کنید:

  • چگونه به صورت رایگان بازخورد ایجاد کنیم
  • نحوه دریافت لینک به Dofollow
  • نحوه ایجاد لینک های وب 2.0
  • نحوه دریافت لینک بدون ارسال مهمان
  • نحوه دریافت لینک از اینفوگرافیک
  • ایجاد ارتباطات رسانه های اجتماعی

خلاصه بازخورد سطح 2

امیدوارم از این راهنمای بازخورد سطح 2 لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، ساخت لینک های سطح 2 دومین مرحله مهم در هرم پیوند است، زیرا حاوی لینک هایی است که به طور غیر مستقیم به وب سایت اصلی شما اشاره می کند. این بک لینک های سطح دوم برای تقویت لینک های موجود برای سرمایه گذاری بیشتر به لینک های سئو استفاده می شوند. بنابراین، باید تمام تلاش خود را برای دریافت بازخورد بیشتر در سطح 2 انجام دهید تا نتایج URL مقصد خود را سریعتر بهبود بخشید.

بازخورد سطح 2 برای انتشار SEO (راهنمای لینک سازی سطح 2) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

بازخورد سئو سطح 3 (راهنمای لینک سازی سطح 3)

در این مقاله با بازخورد سئو سطح 3 آشنا خواهید شد.

نه تنها تعریف بازخورد سطح 3 را درک خواهید کرد، بلکه مجموعه‌ای از نمونه‌های بازخورد سطح 2، یک نمای کلی از اهمیت آنها برای سئو و فهرستی از پیوندهای سطح 3 را نیز دریافت خواهید کرد. تعداد بیشتری از این نوع پیوندها برای وب سایت شما.

هدف نهایی در اینجا این است که به شما کمک کند تا بفهمید بک لینک های سطح 3 چیست و چگونه در استراتژی کلی یک سیستم هرم پیوند برای بهینه سازی موتورهای جستجو در خارج از صفحه قرار می گیرند.

بازخورد سطح 3 چیست؟

بک لینک های سطح 3 لینک هایی هستند که برای لینک های سطح 2 ساخته شده اند که به وب سایت شما اشاره می کنند. از لینک های سطح 3 برای افزایش ارزش لینک های سطح 2 استفاده می شود تا لینک های سهام بیشتری به سئو وب سایت شما منتقل شود.

نمونه های بازخورد سطح 3

  • پیوند به نظرات در وبلاگ
  • بازخورد به انجمن
  • لینک های با کیفیت پایین به فهرست های مقاله
  • لینک های پروفایل
  • بازخورد وب 2.0 با کیفیت پایین تر
  • پیوندهای PBN انبوه ارائه شده است

چرا بازخورد سطح 3 مهم است؟

بک لینک های سطح 3 مهم هستند زیرا با تقویت لینک های سطح 2 موجود، به وب سایت شما قدرت رتبه بندی می دهند. موتورهای جستجو بازخورد سطح 3 را می خزند تا پیوندهای مهم سطح 2 را برای اهداف فهرست بندی و رتبه بندی SERP بیابند.

بررسی ساختمان پیوند ردیف 3

استراتژی ایجاد روابط چند سطحی دارای سه سطح در هرم روابط است:

  • بازخورد سطح 1
  • بازخورد سطح 2
  • بازخورد سطح 3

بک لینک های سطح 3 مجموعه ای از لینک های غیر مستقیم هستند که سرمایه لینک ها را برای اهداف سئو به وب سایت اصلی منتقل می کنند. بک لینک های سطح 3 به لینک های سطح 2 اشاره می کنند بک لینک های سطح 2 به لینک های سطح 1 اشاره می کنند بک لینک های سطح 1 به وب سایت اصلی اشاره می کنند. به این استراتژی «هرم ارتباطات» نیز می گویند زیرا نمایش بصری مفهوم ساختاری هرمی دارد.

هدف اصلی لینک های سطح 3 ایجاد هر چه بیشتر از این لینک ها در کمترین زمان برای تقویت لینک های سطح 2 شماست. این بدان معناست که شما باید 100% روی تعداد لینک های ساخته شده تمرکز کنید. به کیفیت، ارتباط یا زمینه برای بالا بردن رتبه اعتبار صفحه بازخورد سطح دوم.

این سطح سوم لینک سازی به ابزارهای بازخورد خودکار مانند GSA یا RankerX نیاز دارد که می تواند هزاران لینک در روز ایجاد کند. دلیل اینکه شما به بازخورد سطح 3 بسیار نیاز دارید این است که سرمایه پیوندهایی که آنها به بازخورد سطح 2 ارسال می کنند به قدری کم است که باید آن را در یک مقیاس جبران کنید. بیشتر، اگر نه همه، این لینک ها لینک های nofollow با ارزش سئو بسیار پایین خواهند بود.

علاوه بر این، تعداد بسیار کمی از این لینک های خودکار توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ ایندکس می شوند و حتی برخی از آنها به مرور زمان از حساب بازخورد وب سایت شما ناپدید می شوند زیرا الگوریتم ها آنها را به عنوان لینک های اسپم رد می کنند. به همین دلیل است که شما نیاز به ایجاد هزاران بک لینک سطح 3 برای این سطح از استراتژی سئوی خارج از صفحه دارید.

در یک هرم اتصال که از بازخورد چند سطحی استفاده می کند، ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا در مرحله سطح سوم سود کمی دارد. هر سطح از سیستم دارای کاهش در پیوندهای سئوی انتقال یافته است. بنابراین، مقدار PageRank که بازخورد سطح 3 می تواند به وب سایت اصلی منتقل کند، در مقایسه با بازخورد سطح 1، تنها یک ترفند کوچک است.

در اصل، با ساختن لینک های سطح 3، شما به سادگی سعی می کنید برای لینک های خود بک لینک هایی بسازید که به مهم ترین لینک های شما اشاره می کنند. این استراتژی به لینک‌های سطح دوم کمک می‌کند تا با نشانه‌هایی از افزایش رتبه‌بندی صفحه برای هر لینک پایین‌تر، خزنده، فهرست‌بندی و در موتورهای جستجو رتبه‌بندی شوند.

منابع برای ایجاد اتصالات سطح 3

اگر می‌خواهید ایده‌هایی در مورد نحوه ایجاد بازخورد سطح سوم در مقیاس داشته باشید، این منابع را بررسی کنید:

  • GSA
  • RankerX
  • پیوندهایی به انجمن Fiverr
  • یک حساب کاربری در SEO Clerk ایجاد کنید

خلاصه بازخورد سطح 3

امیدوارم از این راهنمای بازخورد سطح 3 لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، ساخت لینک های سطح 3 سومین مرحله مهم در هرم پیوند است، زیرا حاوی لینک هایی است که به طور غیر مستقیم به وب سایت اصلی شما اشاره می کند. این بک لینک های سطح سوم برای افزایش مصنوعی قدرت سئوی لینک های سطح دوم تا حدی استفاده می شوند، در حالی که به آن ها کمک می کنند تا در SERP ها خزیده و ایندکس شوند تا سرمایه لینک موجود را به URL های مقصد منتقل کنند.

نشریه بازخورد سئو سطح 3 (راهنمای لینک سازی سطح 3) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.

آیا ایزویک قابل اعتماد است؟ (بازرسی پرواز با مدرک)

با تعجب “آیا او در Ezoic قابل اعتماد است؟”

اگر چنین است، در این پست متوجه خواهید شد که Ezoic چقدر مشروع است.

هدف در اینجا پاسخ به تمام سوالات شما در مورد قابلیت اطمینان Ezoic است تا بتوانید تصمیمی آگاهانه در مورد استفاده از این شرکت برای نمایش تبلیغات در وب سایت خود بگیرید.

در زیر می آموزید که Ezoic به عنوان یک شرکت چقدر خوب است، لیستی از رتبه بندی ها و بررسی ها را از ناشران فعلی و کارکنان وب سایت دریافت می کنید و نمونه هایی از درآمد و درآمد ماهانه را در سایت مشاهده می کنید که مدرک پرداخت را ارائه می دهد.

آیا ایزویک قابل اعتماد است؟

Ezoic یک شرکت قابل اعتماد و قانونی است. Ezoic فقط با تبلیغ‌کنندگان واجد شرایط و ناشران وب‌سایت مورد اعتماد کار می‌کند تا دسترسی به فناوری نوآورانه خود را فراهم کند، که کیفیت تبلیغات نمایشی را که در وب‌سایت‌ها ظاهر می‌شوند بهبود می‌بخشد.

یکی از جنبه های کلیدی که Ezoic را به یک شرکت شراکت صادق تبدیل می کند، عملکرد آژانس تبلیغاتی آنها است. با تبلیغات، Ezoic به شما این امکان را می دهد که هر تعداد شبکه تبلیغاتی را به حساب خود متصل کنید تا همه آنها بتوانند برای موجودی شما رقابت کنند. این بدان معناست که شما همیشه بهترین معامله و بالاترین درآمد را برای هر تبلیغ نمایش داده شده در وب سایت خود دریافت خواهید کرد. در برخی موارد، شما می توانید افزایش درآمد 50-100٪ یا بیشتر را مشاهده کنید.

علاوه بر این، Ezoic همیشه به ناشران در وب سایت های خود هر ماه به موقع پرداخت می کند و پرداخت ها مستقیماً از طریق Paypal انجام می شود.

این شرکت همچنین جلسات آموزشی آنلاین مختلفی را در طول سال ارائه می‌کند تا به اعضای خود کمک کند تا مکان‌های تبلیغاتی خود را برای افزایش درآمد با پلتفرم Ezoic بهینه کنند.

اگر عضو Ezoic Premium هستید، Ezoic حتی فراتر می رود تا اعتماد شما را جلب کند و به شما کمک کند با وب سایت خود درآمد بیشتری کسب کنید. این صفحه بررسی Ezoic Premium را ببینید تا در مورد مزایای ناشر Ezoic Premium بودن بیشتر بدانید.

به عنوان یک شرکت، Ezoic دارای رتبه بندی عمومی زیر است:

  • امتیاز Trustpilot 3.9 از 5.
  • امتیاز تروسترادیوس 8.6 از 10 است.
  • امتیاز Glassdoor 4.4 از 5.
  • 84 درصد از کاربران Glassdoor نیز Ezoic را به دوستان خود توصیه می کنند.
  • G2 امتیاز 4.2 از 5 را کسب می کند.
  • امتیاز برای بررسی فیس بوک از 4 از 5.

ایزویک چقدر خوب است؟

Ezoic دارای تعداد زیادی رتبه بندی و بررسی خوب با ناشران وب سایت بسیار راضی است. از نظر درآمد، Ezoic در مقایسه با سایر گزینه ها مانند Adsense، Mediavine و Adthrive گزینه خوبی برای تبلیغات برنامه است.

چیزی که استفاده از Ezoic را بسیار خوب می کند این است که دسترسی به هزاران شبکه تبلیغاتی، صرافی ها و شرکای تبلیغاتی را فراهم می کند تا به شما کمک کند تا از وب سایت خود به بهترین شکل درآمد کسب کنید.

این منابع زیر را بررسی کنید تا در مورد اینکه چرا بسیاری از افراد مانند Ezoic مانند یک شرکت هستند بیشتر بدانید:

  • بررسی های Ezoic از سراسر وب
  • نمایه های ناشر Ezoic
  • بررسی Ezoic Glassdoor

همچنین قابل ذکر است که Ezoic برنامه های مختلفی برای رفع نیازهای هر ناشر وب سایت بدون توجه به میزان ترافیک ماهانه دارد. برخلاف Mediavine و Adthrive که نیازهای ترافیکی ماهانه سایت بین 50000 تا 100000 بازدید دارند، Ezoic حتی به ناشران جدید وب سایت اجازه می دهد بدون حداقل آستانه ترافیک ماهانه به شبکه خود دسترسی داشته باشند.

در اینجا فرصت هایی است که Ezoic برای ناشران وب سایت برای مشارکت با این شرکت دارد:

  • اصول اولیه: بدون نیاز به ترافیک. جایگزین بهتری برای Adsense.
  • اکنون دسترسی داشته باشید: <10000 بازدید ماهانه از صفحه
  • سطوح:> 10000 بازدید ماهانه

چقدر از Ezoic درآمد دارید؟

شما می توانید تا 10-40 دلار در هر 1000 بازدید صفحه از Ezoic درآمد کسب کنید. مجموع درآمدی که از Ezoic به دست می آورید به ترافیک جستجوی ماهانه سایت شما و تعداد تبلیغات نمایش داده شده به آن بازدیدکنندگان بستگی دارد.

این مقاله دیگر در مورد اینکه Ezoic به ازای هر 1000 بازدید چقدر می پردازد را بخوانید تا پاسخ دقیق تری به این سوال برای وب سایت خود دریافت کنید.

در زیر نمونه‌ای از داشبورد مدیریت سود Ezoic آمده است، بنابراین می‌توانید گواهی پرداخت برای شفافیت شرکت شما با توزیع درآمد خود بین شرکای تبلیغاتی کارگزاری، شرکای تبلیغاتی Ezoic و شرکای تبلیغاتی ممتاز را مشاهده کنید.

Ezoic یک خلاصه قابل اعتماد است

امیدوارم از این راهنما که به سوال در مورد قابلیت اطمینان Ezoic پاسخ داده است، لذت برده باشید.

همانطور که کشف کردید، Ezoic یک شرکت قانونی با تجربه اثبات شده موفقیت با ناشران وب سایت است. اگر به فکر شراکت با Ezoic برای تبلیغات برنامه هستید، از قبل می دانید که این کسب و کار چقدر در بازار معتبر است، که می تواند به شما در تصمیم گیری نهایی کمک کند.

انتشارات آیا در Ezoic قابل اعتماد است؟ (بازبینی قانونی با اثبات) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.