گوگل اعلام کرده است که اکنون نسخه رایگان لیست هتل های خود را ارائه می دهد که با پرداخت هزینه نیز در دسترس است. این ویژگی بسیار شبیه به کاری است که گوگل سال گذشته به صورت رایگان از گوگل انجام داد. گوگل مینویسد: «ما در حال بهبود این تجربه هستیم و به هتلها و شرکتهای مسافرتی در سراسر جهان این امکان را میدهیم که پیوندهای رزرو هتل را در google.com/travel در این هفته نشان دهند.
تفاوت بین هتل رایگان گوگل و لیست رایگان چیست؟ گوگل میگوید: «لینکهای رزرو رایگان ممکن است شبیه آگهیهای هتل به نظر برسند، اما تبلیغات نیستند و با سیگنالهای مختلف رتبهبندی میشوند تا مشخص شود کدام پیوندها برای نمایش کاربران مرتبطتر هستند». گوگل تکرار کرد که “هیچ کس نمی تواند موقعیت بهتری برای لینک های رزرو رایگان بخرد”، اما توضیح داد: “تبلیغ کنندگان می توانند در بخش تبلیغات هتل رتبه های بالاتری کسب کنند.” گوگل همچنین گفت که در نتایج جستجوی رزرو هتل به وضوح تبلیغات را با “تبلیغات” علامت گذاری می کند.
این بخش نمونه ای از رزرو هتل GIF را نشان می دهد:
گوگل این تبلیغات رایگان را بر اساس «انواع هشدار» رتبهبندی میکند تا «تعیین کند کدام پیوندها برای کاربران بهترین هستند». این هشدارها عبارتند از: «ترجیحات مصرفکننده، پیشنهاد ارزش مصرفکننده، تجربه صفحه فرود، و دقت قیمت تاریخی ارائهشده به Google طبق خطمشی دقت قیمت». سپس گوگل به صراحت اعلام کرد که هیچ رابطه پولی یا پرداختی بر تبلیغات رایگان تأثیری نخواهد داشت. گوگل می نویسد: “رابطه تجاری گوگل با ارائه دهنده لینک های رزرو رایگان هیچ تاثیری بر رتبه بندی ندارد و هیچ کس نمی تواند هزینه بیشتری بپردازد. شرکت یا عدم شرکت در تبلیغات هتل تاثیری در رتبه بندی لینک های رزرو رایگان ندارد.
تخمین دقت قیمت با تخمین Google برای هر شریک بر اساس میزان مطابقت قیمتها با خطمشی یکسان است. نکته این است که دقت قیمت هم مبنای اطلاع دادن به شرکا است که آیا قیمت آنها دقیق در نظر گرفته می شود و هم مبنایی برای تحریم های احتمالی که ممکن است گوگل بر شرکای خود اعمال کند. به طور کلی، تخمین شما از دقت قیمت می تواند از ناموفق تا عالی باشد.
برای نکات سئو و بهینه سازی سایت می توانید با شماره 09128909248 تماس بگیرید.
ارسال شده توسط گزینه جدید گوگل: لیست رایگان هتل های GOOGLE برای اولین بار در WikiDemi. به نظر می رسد.