کلمات کلیدی برند چیست؟ (و نحوه استفاده از کلمات کلیدی برای برند)

کلمات کلیدی برند چیست؟ (و نحوه استفاده از کلمات کلیدی برای برند)

در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که کلمات کلیدی برند چیست؟

اما ما عمیق تر از توضیح تعریف کلمه کلیدی مارک دار خواهیم بود.

همچنین نمونه‌هایی از کلمات کلیدی برند را مشاهده خواهید کرد تا بدانید ساختار آنها چگونه است و اهمیت تمرکز بر کلمات کلیدی برند در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را درک کنید.

هدف در اینجا این است که راهنمای کاملی برای هر جنبه ای از کلمات کلیدی مارک دار باشد تا بتوانید از آنها به درستی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و کمپین های پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنید.

کلمات کلیدی برند چیست؟

کلمات کلیدی برجسته عباراتی هستند که به برند، محصولات و خدمات شما مرتبط هستند. کلمه کلیدی نام تجاری شامل هرگونه درخواست موتور جستجو است که شامل نام شرکت، کسب و کار یا نام تجاری شما به همراه محصول یا خدماتی است که جستجوگر در تلاش برای یافتن آن است، مانند Apple AirPods.

نمونه هایی از کلمات کلیدی مارک دار

  • Google Keyword Planner
  • فیلم های دیزنی
  • پارکینگ فرودگاه دالس
  • وبلاگ سئو چتر
  • تاریخ های تور کری آندروود
  • قیمت گذاری Shopify
  • به سمت شمال خارج شوید
  • نقطه پژواک آمازون
  • روی برندهای لباس تمرکز کنید
  • جایگزین های Spotify

چرا کلمات کلیدی برند مهم هستند؟

افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک

کلمات کلیدی برجسته می توانند ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت کنند. افرادی که عبارت کلیدواژه مارک دار را جستجو می کنند، به طور فعال به دنبال محصولات، خدمات یا محتوای مفید هستند تا نیازهای خود را برآورده کنند تا هدف جستجوی خود را برآورده کنند.

دید بیشتر SERP

وقتی روی بهینه سازی کلمات کلیدی تمرکز می کنید و وب سایت شما بر اساس کلمات کلیدی برند رتبه بندی می شود، محتوای شما بیشتر دیده می شود SERP (یعنی در معرض دید بیشتر در موتور جستجوی گوگل). و اگر انتخاب کنید که برای جستجوهای مارک تجاری از طریق Google Adwords پرداخت کنید، می توانید املاک و مستغلات SERP بیشتری به دست آورید تا سرنخ ها و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

نرخ تبدیل بالاتر

به گفته Kuno Creative، “عبارات کلیدی برجسته 3.5 برابر بیشتر احتمال دارد که بازدیدکنندگان را به مشتریان بالقوه تبدیل کنند.” Seer Interactive همچنین گزارش می دهد: «نرخ تبدیل PPC حداقل 59٪ بیشتر است، گاهی اوقات تقریباً 4 برابر بیشتر از تبدیل ارگانیک. حتی اگر بتوان ترافیک برند را به صورت رایگان از طریق نتایج سئو به دست آورد، ممکن است به دلیل نرخ تبدیل بالاتر، ROI بهتر باشد که بازدیدکنندگان را از طریق صفحه فرود PPC به وب سایت بفرستد.

مدیریت شهرت بهتر

این پست سئو معکوس توضیح می دهد که چگونه می توانید از این تاکتیک مدیریت شهرت برای حذف لینک های ناخواسته ای که در نتایج جستجو برای نام تجاری شما ظاهر می شوند استفاده کنید. نمونه‌های رایج پیوندهای ناخواسته شامل وب‌سایت‌هایی است که شامل نظرات منفی درباره شرکت شما و محصولات یا خدمات آن است.

با ترکیب یک استراتژی سئو معکوس و بهینه سازی کلمات کلیدی مارک دار، می توانید سایر وب سایت ها و صفحات وب را برای همان کلمات کلیدی هدف بهینه کنید تا بازخورد منفی از بالای SERP را فیلتر کنید.

تصمیمات بازاریابی را هدایت می کند

همانطور که درباره برند خود به صورت آنلاین تحقیق می کنید، بدون شک متوجه خواهید شد که کدام کلمات کلیدی برند برای تجارت شما بیشترین تقاضا را دارند. سپس این امر می تواند منجر به تصمیمات بازاریابی شما در مورد نوع محتوایی شود که باید بر اساس داده های مشتری که در اطراف نام تجاری شما آشکار می شود تولید کنید.

آیا باید کلمات کلیدی مارک دار بخرم؟

شما نیاز به خرید کلمات کلیدی مارک دار برای افزایش وب سایت و هدایت ترافیک از طریق کمپین پرداخت به ازای کلیک (PPC) دارید، جایی که درآمد و قرار گرفتن در معرض نام تجاری بیشترین اهمیت را برای کسب و کار شما دارند. خرید کلمات کلیدی مارک دار می تواند به کسب و کار شما تبلیغات بیشتری در SERP بدهد تا مشتریان را جذب کند.

با این حال، باید هزینه جذب (CPA) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) را برای هر سرنخ جدیدی که از یک کمپین کلمه کلیدی مارک دار PPC دریافت می کنید، در نظر داشته باشید. CPA خیلی بالا یا CLV خیلی پایین می تواند باعث از دست دادن پول هنگام خرید کلمات کلیدی مارک شود.

در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید کل درآمدی که می‌توانید از یک مشتری انتظار داشته باشید، بیشتر از هزینه به دست آوردن و حفظ آن شخص در طول عمر محصول یا خدماتی باشد که کسب‌وکارتان می‌فروشد.

نحوه استفاده از کلمات کلیدی برند

بهترین کلمات کلیدی مارک دار را برای استفاده پیدا کنید

اولین قدم در نحوه استفاده از کلمات کلیدی برند، انتخاب بهترین عبارات برای هدف است.

شما می توانید این اطلاعات را مستقیماً از SERP با جستجوی کلمه کلیدی برای نام تجاری خود و به دنبال آن هر حرف الفبا دریافت کنید. ویژگی تکمیل خودکار گوگل به شما نشان می دهد که کدام عبارات کلیدی مارک دار در موتور جستجوی آن وارد می شوند.

برای مثال، اگر «Apple a» را در موتور جستجو تایپ کنید، اینها برخی از پیشنهادات خودکاری هستند که Google ارائه می‌کند:

  • ایرپادهای اپل
  • برچسب هوای اپل
  • حساب اپل
  • اپل اپ استور
  • بازی بازی اپل

دانستن عبارات جستجویی که مردم برای برند شما استفاده می کنند می تواند به شما کمک کند تا به مرحله بعدی بروید.

برای هر کلمه کلیدی برند محتوای خاصی ایجاد کنید

برای به دست آوردن بیشترین ترافیک ارگانیک از کلمات کلیدی برند خود، باید محتوای خاصی برای هر عبارت برند ایجاد کنید. این استراتژی به شما این امکان را می دهد که هر عبارت را به صورت جداگانه هدف قرار دهید تا هدف جستجوی کاربر را برآورده کند.

می توانید از نکته قبلی برای دریافت لیست خوبی از عبارات کلیدی مارک دار در سراسر الفبا استفاده کنید تا فرآیند تولید محتوا را شروع کنید. علاوه بر این، می‌توانید مقالاتی بنویسید که به سؤالات متداول مشتریان در مورد محصولات و خدمات شما پاسخ می‌دهد و همچنین برای هر کالایی که می‌فروشید، صفحات خاص محصول ایجاد کنید.

بهینه سازی سئو در صفحه کلیدواژه مارک دار

مانند هر استراتژی بهینه سازی موتور جستجو، شما می خواهید عناصر سئو صفحه خود را به درستی برای کلمات کلیدی مارک بهینه کنید. این به صفحات وب شما هشدارهای مناسبی را برای خزنده وب گوگل می دهد تا به درستی صفحه را برای کلمات کلیدی هدف شما فهرست کند.

این راهنما را در مورد نحوه افزودن کلمات کلیدی به یک وب سایت برای راهنمایی های خاص در مورد مکان قرار دادن کلمات کلیدی مارک در صفحه و در کد HTML ببینید.

هنگام ساخت لینک از کلمات کلیدی مارک دار استفاده کنید

کلمات کلیدی با نام تجاری شما نیز باید در طول کمپین های لینک بیلدینگ برای بهبود عملکرد سئو در صفحه وب سایت شما استفاده شوند. با این حال، باید مقداری بهینه سازی نسبت لنگر صفحه اصلی خود به صفحات داخلی را دنبال کنید تا از بهینه سازی بیش از حد و جریمه های احتمالی رتبه بندی جلوگیری کنید. شما می توانید نسبت های دقیق برای هر نوع صفحه را در این راهنمای مرتبط بیابید.

کلمات کلیدی مارک دار را در رسانه های اجتماعی قرار دهید

رسانه های اجتماعی حوزه دیگری است که در آن باید از کلمات کلیدی مارک دار استفاده کنید تا به صورت ارگانیک در بین مخاطبان هدف خود ظاهر شوند. برخی از افراد ترجیح می دهند مارک های مورد علاقه خود را در فیس بوک، توییتر، پینترست، لینکدین، یوتیوب و ردیت جستجو کنند، بنابراین حتما نام برند خود را در پست های شبکه های اجتماعی شرکت خود وارد کنید تا در این موتورهای جستجو نیز ظاهر شود.

پیشنهاد برند

یک استراتژی رایج بازاریابی دیجیتال برای کمپین‌های PPC این است که شرکت‌ها برای کلمات کلیدی که شامل نام تجاری رقیبشان است، پیشنهاد دهند. هدف در اینجا سرقت ترافیک از این مارک ها با ترغیب کاربران به کلیک کردن بر روی پیوندهای پولی آنها به جای URL های واقعی مارک در نتایج جستجوی ارگانیک است.

بنابراین، شما همچنین باید برای کلمات کلیدی در نام تجاری Google Adwords خود پیشنهاد دهید تا به عنوان یک محافظ، تبلیغات این رقبا را پایین بیاورید. اگر بودجه شما اجازه می دهد، می توانید به عنوان یک اقدام متقابل، روی کلمات کلیدی برند آنها پیشنهاد بدهید.

خلاصه ای از کلمات کلیدی برند

امیدوارم از این راهنمای در مورد کلمات کلیدی مارک دار لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، ایده اصلی پشت کلمه کلیدی برند این است که عبارتی مربوط به برند، محصولات و خدمات شما است که کاربران آن را در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ و در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک جستجو می کنند. توییتر و یوتیوب.

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال خوب برای SEO و PPC بهینه سازی وب سایت و کمپین های تبلیغاتی کلمه کلیدی مارک دار برای جذب مشتریان بالقوه بیشتری است که در حال تبدیل شدن به مشتری هستند. به این ترتیب، می توانید نرخ تبدیل بالاتری نسبت به عبارات کلیدی بدون مارک داشته باشید.

انتشارات کلمات کلیدی برند چیست؟ (و نحوه استفاده از کلمات کلیدی برای برند) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.