نحوه ایجاد لینک برای ویدیوهای یوتیوب (10 راه برای سئو)

نحوه ایجاد لینک برای ویدیوهای یوتیوب (10 راه برای سئو)

در این مقاله با نحوه ایجاد لینک برای ویدیوهای یوتیوب آشنا خواهید شد.

هدف در اینجا کمک به شما برای رتبه بندی ویدیوهای YouTube خود در موتور جستجوی Google برای کلمات کلیدی هدفمند آن است.

خوشبختانه، راه‌های آسان مختلفی برای ایجاد پیوند به ویدیوها در YouTube برای بهبود رتبه صفحه URL شما وجود دارد. که به نوبه خود می تواند به افزایش دید آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) کمک کند.

این بهترین راهنمای خود را برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و ایجاد لینک برای کانال های YouTube در نظر بگیرید.

نحوه ایجاد لینک برای ویدیوها در یوتیوب

1. از وبلاگ خود بازخورد ایجاد کنید

اولین روش ایجاد بازخورد برای ویدیوهای YouTube این است که از وبلاگ خود برای ایجاد پیوند استفاده کنید.

می توانید پیوندهایی به ویدیوهای YouTube در محتوای مرتبط در وبلاگ خود قرار دهید یا یک پست ویژه برای برجسته کردن محتوای ویدیویی ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر محتوای شما برای مراسم عروسی است، می توانید یک لینک ویدیویی برای لباس عروس قرار دهید تا یک تجربه سفارشی را اضافه کنید.

فیلم ها همچنین در درس های آموزشی مفید هستند و درک عمیق تری از دستورالعمل ها ارائه می دهند.

جاسازی ویدیو در وبلاگ شما آسان است. روی دکمه اشتراک گذاری YouTube کلیک کنید و کد برجسته شده را کپی کنید. کدی را که می‌خواهید ویدیو در پست وبلاگ شما نمایش داده شود، قرار دهید و باید به طور خودکار ظاهر شود. از طرف دیگر، می‌توانید به سادگی یک قطعه متن را برجسته کرده و با پیوندی به URL ویدیوی YouTube خود، آن را به متن لنگر تبدیل کنید.

2. پیوند ویدیوی YouTube را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند لینکدین، اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و ردیت تأثیر قابل‌توجهی بر عملکرد و تعامل ویدیوهای یوتیوب شما دارند و وب‌سایت‌های عالی برای ایجاد پیوندهای رسانه‌های اجتماعی هستند.

با افزودن بازخورد به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود هر بار که ویدیوی جدیدی اضافه می‌کنید، URL ویدیوی شما پیوند جدیدی می‌دهد و به دنبال‌کنندگان شما هشدار می‌دهد که محتوای آن را ببینند.

بسیاری از مردم زمان زیادی را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌گذرانند، که آن را برای یافتن بینندگان بیشتر ایده‌آل می‌کند. به اشتراک گذاری ویدیوهای رسانه های اجتماعی خود با هشتگ های مناسب همچنین به کاربران بیشتری اجازه می دهد تا محتوای شما را بر اساس موضوع مورد نظر پیدا کنند.

و هرچه ویدیوهای شما بیشتر دیده شود و در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، پیوندهای ارگانیک بیشتری دریافت خواهند کرد. بنابراین ارزش حضور فعال در رسانه های اجتماعی را دارد که در حال ایجاد لینک در یوتیوب برای سئو هستید.

3. ایجاد سایت های وب 2.0 و پیوند به ویدیو

سایت های وب 2.0 راه دیگری برای ایجاد پیوند به ویدیوها در یوتیوب هستند. و رایج ترین سایت ها برای ایجاد بک لینک به وب 2.0 عبارتند از WordPress، Tumblr، Weebly، Blogger و Medium.

انعطاف‌پذیری و پویایی سایت‌های Web 2.0، جاسازی ویدیوهای YouTube را آسان می‌کند. علاوه بر این، هنگام ایجاد این سایت ها برای برند خود، می توانید کنترل کاملی بر روی این سایت ها داشته باشید.

سایت‌های وب 2.0 همچنین به کاربران اجازه می‌دهند تا با لایک کردن، اشتراک‌گذاری و نظر دادن با ویدیوها تعامل داشته باشند. استفاده از استراتژی های مناسب برای ایجاد بک لینک به وب 2.0 و احاطه کردن آنها با کلمات کلیدی مرتبط باعث می شود که سایت در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. این کار رتبه بندی صفحه سایت شما را افزایش می دهد و دید لینک های ویدیوی YouTube شما را بهبود می بخشد.

4. یک پین ویدیویی در Pinterest ایجاد کنید

Pinterest یک پلت فرم رسانه اجتماعی شناخته شده است که به الهام بخشیدن به پروژه های خرید و DIY کمک می کند. این پلتفرم دارای ویژگی پین است که به کاربران اجازه می دهد محتوای مورد علاقه خود را برچسب گذاری کنند. پین ها به مهمانان اجازه می دهد تا برای اطلاعات بیشتر روی وب سایت های داخلی کلیک کنند.

ایجاد یک پین Pinterest آسان است. پس از ورود به حساب تجاری خود، «ایجاد» را انتخاب کنید و «ایجاد پین» را انتخاب کنید. پیوند ویدیوی YouTube خود را بکشید و رها کنید، تصویر عالی را انتخاب کنید و یک عنوان توصیفی به پیوند خود اضافه کنید. وقتی کارتان تمام شد، روی ذخیره کلیک کنید تا پین پست شود و بازخوردی برای ویدیوی YouTube ایجاد کنید.

5. نظرات خود را در انجمن ها ارسال کنید

انجمن ها سایت های گفتگوی آنلاین برای جایگاه ها و صنایع خاص هستند. این پلتفرم‌ها به اعضا اجازه می‌دهند دیدگاه‌های خود را بیان کنند و مسائل را روشن کنند. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که پیوندهای مفیدی را برای پشتیبانی از استدلال های خود ارسال کنید و انجمن ها را برای پیوندهای ویدیویی YouTube شما ایده آل می کند.

یافتن انجمن های فعال و محبوب برای درگیر شدن با پست های شما ضروری است. بنابراین، باید در گوگل جستجو کنید تا محبوب‌ترین پیوندها را برای پیوستن پیدا کنید، یا این فهرست پیوندها را در انجمن مرور کنید تا تعدادی گزینه خوب برای ایجاد بازخورد dofollow پیدا کنید.

6. ایجاد لینک از نظرات وبلاگ

نظرات در مورد پست های وبلاگ یک راه عالی برای تعامل با نویسندگان پست و ارائه ایده از موضوع است. بخش نظرات همچنین مکانی ایده آل برای قرار دادن ویدیوهای شما در یوتیوب است.

با این حال، نظر شما باید منطقی باشد و به پست ارزش اضافه کند. قبل از نظر دادن، مطمئن شوید که محتوا را مطالعه کرده اید تا ویدیوی شما با آن مرتبط باشد.

پیوند دادن راه خوبی برای وبلاگ نویسانی است که می خواهند منابع و لینک های ارزشمندی برای صفحات خود پیدا کنند. اگر محتوای شما عالی است، وبلاگ نویسان ممکن است ویدیوهای شما را در پست های آینده خود جاسازی کنند. اما فقط به خاطر داشته باشید که اکثر نظرات وبلاگ لینک های nofollow هستند که ممکن است ارزش زیادی برای رتبه بندی SEORank نداشته باشند.

7. از نرم افزارهای خودکار برای ایجاد اتصالات استفاده کنید

ایجاد شراکت های قابل اعتماد برای مقیاس بندی محتوای شما در مقیاس بزرگ می تواند کاری خسته کننده باشد. با این حال، شما می‌خواهید پیوندهای ارزشمندی به ویدیوهای YouTube خود دریافت کنید تا دید محتوای خود را بهبود ببخشید.

نرم افزار لینک سازی خودکار راه حل هایی را برای این مشکل ارائه می دهد زیرا به شما کمک می کند فرصت های بازخورد با کیفیت را برای کمپین های خود پیدا کنید. این ابزارها می توانند در وب بخزند و فرصت هایی را برای اتصال ویدیوهای شما شناسایی کرده و به طور خودکار آنها را در وب سایت ها قرار دهند.

اما به خاطر داشته باشید که برای یافتن بازخورد با کیفیت بالا باید پارامترهای دقیقی را تنظیم کنید. در غیر این صورت، لینک سازی خودکار می تواند لینک های بدی ایجاد کند که می تواند برای نمایه بازخورد وب سایت شما سمی باشد.

8. از استراتژی برای ایجاد روابط شکسته استفاده کنید

لینک های شکسته لینک هایی به وب سایت هایی هستند که دیگر فعال نیستند یا در تغییر مسیر مشکل دارند. با توجه به این مسائل، آنها شما را به صفحات وب مورد نیاز هدایت نمی کنند.

بنابراین، لینک های شکسته می توانند منبع خوبی برای پیوندهای ویدیوهای یوتیوب شما باشند.

ابزارهای مختلف به شما کمک می کند تا لینک های شکسته را در سایر وب سایت ها شناسایی کنید، مانند Ahrefs، Semrush، Moz و LinkMiner. هنگامی که یک پیوند شکسته را با محتوایی که با محتوای ویدیوی شما مطابقت دارد شناسایی کردید، این فرصت را دارید که با مدیر وب سایت تماس بگیرید و از فرصت استفاده کنید و بازخورد خود را به عنوان جایگزین اضافه کنید.

9. یک بیانیه مطبوعاتی با بازخورد ویدیویی ارسال کنید

اکثر افراد در کسب و کار از بیانیه های مطبوعاتی فقط در زمان عرضه محصول یا زمانی که اخبار مهم در شرکتشان ظاهر می شود استفاده می کنند. با این حال، گزینه های زیادی برای استفاده از بیانیه های مطبوعاتی برای سئو و ایجاد لینک های ویدیویی در یوتیوب وجود دارد، مانند استخدام کارکنان جدید، دور زدن محصولات، بررسی برندها یا طراحی مجدد وب سایت ها.

هنگامی که داستان خود را در ذهن داشتید، آن را یادداشت کنید و صفحه فرود را برای انتشار خود مشخص کنید. سپس مطمئن شوید که یک لینک ویدیوی مناسب در محتوا تعبیه شده است. جاسازی پیوندهای ویدیویی در بیانیه مطبوعاتی شما می تواند به بهبود ظاهر آن تقریباً ده برابر بیشتر از متن ساده کمک کند. علاوه بر این، هر بیانیه مطبوعاتی که منتشر می کنید به شما فرصت جدیدی می دهد تا پیوندی به ویدیویی ایجاد کنید که می خواهید در SERP رتبه بالاتری کسب کنید.

10. به سایر وبلاگ نویسان در مورد ویدیو بگویید

همکاری با وبلاگ نویسان دیگر راهی سریع برای تبلیغ ویدیوهای شما در YouTube است. وبلاگ نویسان شبکه ای از دنبال کنندگان وفادار خود دارند که محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط نویسندگان را دنبال می کنند.

با این حال، مهم است که با وبلاگ نویسان در طاقچه خود ارتباط برقرار کنید. این عمل اضافه کردن پیوند به ویدیوهای YouTube شما را آسان تر می کند، زیرا محتوا با موضوع مرتبط خواهد بود.

یک راه موثر برای اجازه دادن به وبلاگ نویسان برای استفاده از بازخورد ویدیوی شما در پست های خود از طریق پست های رونویسی شده است. این تکنیک به وبلاگ نویسان اجازه می دهد تا از متون رونویسی شده به عنوان محتوای پست های خود استفاده کنند و سپس به ویدیو پیوند دهند. با انجام این کار، می توانید پیوند ویدیوی YouTube را با کلمات کلیدی مناسب (به نام متن حاشیه نویسی) احاطه کنید که می تواند به انتقال ارزش صفحه از الگوریتم گوگل کمک کند.

پیوندهایی برای ویدیوها در YouTube Summary ایجاد کنید

امیدوارم از این آموزش در مورد نحوه ایجاد پیوندهای ویدیویی YouTube لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، راه های مختلفی برای ایجاد پیوند به ویدیوهای YouTube وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش تعداد دامنه های ارجاع دهنده به یک URL استفاده کنید. این به نوبه خود می تواند با افزایش اعتبار PageRank برای صفحه ویدیو، به بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو در رتبه بندی ویدیوهای گوگل کمک کند.

پست نحوه ایجاد لینک برای ویدیوها در یوتیوب (10 راه برای سئو) برای اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.