
در اوایل سال جاری، من به بن آلدر، خالق Keyword Chef، یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی که به شما کمک می کند کلمات کلیدی کم رقابتی را پیدا کنید، رفتم و این را گفتم:
“سلام، من از ابزار شما برای پیدا کردن یک سری کلمات کلیدی برای پست های جدید در وبلاگ SEO Chatter استفاده خواهم کرد. انتشار نتایج به عنوان مطالعه موردی چگونه است؟
و او موافقت کرد.
یکی از بهترین نقاط فروش Keyword Chef این است که به شما کمک می کند کلمات کلیدی را پیدا کنید که تقریباً رتبه بندی آنها تضمین شده است. مخاطبان او این کیفیت ساز را تحسین کردند و من دوست داشتم آن را امتحان کنم.
شما می توانید پرونده کامل را اینجا بخوانید: رتبه بندی به مدت 24 ساعت در جایگاه رقابتی برای سئو
همانطور که متوجه شدید، Keyword Chef نتایج بسیار خوبی برای وبلاگ SEO Chatter از نظر ترافیک ارگانیک از Google و سود با Ezoic به دست آورده است. اما این نتایج تصادفی نبود.
همانطور که در پرونده ذکر کردم، “حدود 95٪ از مقالات در 24 ساعت پس از انتشار در 10 مقاله برتر قرار می گیرند. من سئوی بسیار خاصی در صفحه دارم و فرآیند نوشتن محتوا را دنبال میکنم تا محتوای خود را تا حد امکان بدون بک لینک رتبهبندی کنم. با ترکیب این موارد با جنبههای رقابتی کم کلمات کلیدی یافت شده با Keyword Chef، تقریباً تضمین شده بود که من با این مقالات رتبهای سریع و بالا داشته باشم.”
سپس سه نکته مهم در مورد نحوه نزدیک شدن به فرآیند نوشتن محتوا را توضیح می دهم تا به مقالات شما در رتبه بالاتری در گوگل کمک کند، و چند استراتژی خاص سئو را در صفحه ارائه می دهم که می توانید از آنها برای به حداکثر رساندن نتایج خود استفاده کنید.
اگر می خواهید تمام جزئیات را در مورد نحوه استفاده من از ابزار Keyword Chef برای کمک به رشد وبلاگ SEO Chatter به دست آورید، پس حتماً مورد کامل لینک بالا را بخوانید.
پست از مطالعه موردی سئو چتر با کلمه کلیدی آشپز اولین بار در سئو چتر ظاهر شد.