لینک های رسانه های اجتماعی چیست؟ (تعریف و مثال)

لینک های رسانه های اجتماعی چیست؟ (تعریف و مثال)

در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که “بازخورد در رسانه های اجتماعی چیست؟”

اما ما فقط از تعریف پیوندهای رسانه های اجتماعی فراتر خواهیم رفت.

همچنین در مورد انواع مختلف لینک های رسانه های اجتماعی که لینک در نظر گرفته می شوند و اینکه لینک های رسانه های اجتماعی چقدر به سئو (بهینه سازی موتور جستجو) کمک می کنند، آشنا خواهید شد.

در پایان، متوجه خواهید شد که آیا پیوندهای رسانه های اجتماعی روش خوبی برای استراتژی ساخت لینک شما هستند و چگونه این نوع پیوندها می توانند بر رتبه و ترافیک وب سایت شما تأثیر بگذارند.

لینک های رسانه های اجتماعی چیست؟

بک لینک رسانه های اجتماعی هر لینکی است که در یک وب سایت رسانه اجتماعی وجود دارد و به سایت شما باز می گردد. بک لینک های رسانه های اجتماعی را می توان در پروفایل های کاربر، پست ها، نظرات قرار داد و به صورت لینک مستقیم در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، پینترست و ردیت به اشتراک گذاشت.

انواع لینک به شبکه های اجتماعی

  • پیوندهای متنی از فیس بوک، توییتر و لینکدین
  • بک لینک به تصاویر اینستاگرام و اسنپ چت
  • پیوندهای ویدیویی از یوتیوب، Vimeo و TikTok
  • پیوندهای انجمن از Reddit، Quora و Digg
  • بازخورد Pinterest و Flipboard را علامت گذاری کنید

آیا رسانه های اجتماعی به عنوان پیوند حساب می شوند؟

رسانه های اجتماعی یک پیوند در نظر گرفته می شوند زیرا هر پیوندی که مردم را به وب سایت تجاری شما بازگرداند واقعاً بازخورد است. شما باید از رسانه های اجتماعی برای پیوند دادن به وب سایت خود برای ایجاد بک لینک به محتوای خود برای افزایش دید و بازدید استفاده کنید.

آیا لینک های رسانه های اجتماعی به سئو کمک می کنند؟

لینک های رسانه های اجتماعی می توانند به سئو به طور مستقیم و غیرمستقیم به افزایش رتبه موتورهای جستجو کمک کنند. مزایای لینک های رسانه های اجتماعی بر اثربخشی سئو تأثیر می گذارد، زیرا باعث افزایش در معرض دید محتوا می شود و فرصت های بیشتری برای دریافت لینک از سایر وب سایت ها برای بهبود اعتبار دامنه و رتبه بندی پیج رنک فراهم می کند.

طبق وبلاگ Fat Stacks، “ایجاد بازخورد و به دست آوردن تعامل مداوم در رسانه های اجتماعی می تواند به SEO در رتبه بندی محتوای صف طولانی در SERP های گوگل کمک کند.” رسانه های اجتماعی و تعامل به تنهایی محتوا را در رتبه بالایی در SERP برای کلمات کلیدی رقابتی قرار نمی دهد (اگر اگر بود، ترافیک جستجوی ارگانیک بسیار بیشتری داشتم).

علاوه بر این، این مقاله Semrush نتایج پنج مورد رسانه های اجتماعی در مورد SEO را مستند می کند. تاسیسات خانگی عبارتند از:

  • هشدارهای اجتماعی می تواند به محتوای شما یک تقویت عظیم اما بسیار موقتی به SERP های گوگل بدهد.
  • توییت‌های با تجربه می‌توانند بر رتبه‌بندی کوتاه‌مدت کلمات کلیدی خاص تأثیر بگذارند.
  • ریتوییت ها و لایک ها / اشتراک گذاری ها در فیس بوک برای کلمات کلیدی کم رقابت، حتی صفحات محتوای تکراری مهم هستند.

خط پایانی: پیوندهای رسانه های اجتماعی می توانند به هدایت بازدیدکنندگان به وب سایت شما هم از طریق جستجوی ارگانیک و هم از طریق شبکه های کلمه کلیدی کم رقابت کمک کنند. و با گذشت زمان، این بازدیدکنندگان ممکن است در نهایت به محتوای شما لینک دهند، که به بهبود سئو و تعداد کل لینک هایی که وب سایت شما دریافت می کند کمک می کند.

بنابراین، هر صاحب وب‌سایت باید بازخورد رسانه‌های اجتماعی را بخشی از استراتژی ساخت لینک بلندمدت خود قرار دهد. این نوع لینک ها به سرعت ایجاد می شوند و هیچ گونه عوارض جانبی منفی برای سئو ندارند. فقط عملکرد مثبت

چگونه در رسانه های اجتماعی بازخورد ایجاد کنیم؟

می‌توانید با قرار دادن پیوندی به وب‌سایت خود در مکان‌های زیر، بازخورد رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید: نمایه‌های کاربر، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، نظرات، توضیحات کسب‌وکار، و پوشش‌های ویدیویی. همچنین می توانید برای ایجاد بازخورد رسانه های اجتماعی برای وب سایت خود با سایر مارک ها و وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید.

خلاصه ای از بازخورد رسانه های اجتماعی

امیدوارم از این راهنما لذت برده باشید، که به این سوال پاسخ می دهد که پیوندهای رسانه های اجتماعی چیست.

همانطور که متوجه شدید، بک لینک رسانه های اجتماعی انواع مختلفی از لینک های متنی، لینک های تصویری و لینک های ویدئویی هستند که در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، پینترست و ردیت به اشتراک گذاشته می شوند. و در حالی که پیوندهای رسانه های اجتماعی همیشه تأثیر مستقیمی بر کلمات کلیدی سئوی رقابتی ندارند، موارد مستندی وجود دارد که این پیوندها باعث افزایش سریع رتبه بندی کلمات کلیدی در صف طولانی با رقابت کمتر می شود.

انتشارات پیوندهای رسانه های اجتماعی چیست؟ (تعریف و مثال ها) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.