
در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که “لینک های ویرایشی چیست؟”
علاوه بر تعریف لینک های تحریریه، نمونه هایی از بازخوردهای تحریریه، بزرگترین مزایایی که می توانند برای کسب و کار شما داشته باشند، و نکاتی برای ایجاد لینک های تحریریه که می توانید برای بهبود تلاش های خود استفاده کنید، خواهید یافت.بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO).
در پایان این راهنما، همه چیزهایی که برای بازخوردهای سرمقاله وجود دارد و اینکه چگونه می تواند برای بهبود رتبه سایت و ترافیک موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ کار کند، خواهید فهمید.

لینک های تحریریه چیست؟
لینک های تحریریه لینک هایی هستند که از یک وب سایت با محتوا و تکنیک های بازاریابی خوب ناشی می شوند. یک پیوند تحریریه برای آن هزینه، درخواست یا معامله نمی شود، بلکه به طور طبیعی با انتشار محتوای باکیفیتی که سایر صاحبان سایت می خواهند به سود کاربران به آن لینک دهند، به دست می آید.
نمونه هایی از لینک های تحریریه
- پیوندی در یک پست خبری آنلاین که به سایت شما پیوند دارد.
- یک لینک مجله آنلاین که به یک برند با لینک URL اشاره دارد.
- مقاله تحقیقاتی منتشر شده که وب سایت شما را به عنوان منبع ذکر می کند.
- یک نشریه تخصصی که کسب و کار شما را با بازخورد ارائه می کند.
- در یک مصاحبه منتشر شده با یک URL به سایت خود پیوند دهید.
رایجترین نمونههای لینکهای سرمقاله در سئو زمانی است که یک وبسایت در یک نشریه بزرگ مانند فوربس، کارآفرین، US News and World Report، مجله Wired و دیگران بازخورد دریافت میکند.
سایتی که لینک سرمقاله دریافت می کند معمولاً سایتی است که اطلاعات باکیفیتی در مورد موضوع خاصی ارائه می دهد که روزنامه نگار منبع قابل اعتمادی برای ارجاع در مقاله منتشر شده خود می داند.
مزایای منابع ویراستاری
اعتبار بیشتر برای وب سایت شما
پیوندهای تحریریه به افزایش اعتبار وب سایت شما کمک می کند، زیرا نشریات آنلاین که به سایت شما پیوند می دهند معمولاً دارای اعتبار دامنه بالایی هستند. با هر لینک ویرایشی که به دست می آورید، ارزش صفحه رتبه سئو سایت شما بیشتر می شود، که می تواند بر الگوریتم رتبه بندی لینک گوگل تاثیر بگذارد.
رتبه سئو بالاتر
یکی دیگر از مزایای اصلی لینک های تحریریه رتبه بالاتر کلمات کلیدی سئو در موتورهای جستجو است. بازخورد تحریریه ارزش سئوی بالایی دارد زیرا از سایتهای معتبری میآید که مورد اعتماد گوگل، یاهو و بینگ هستند. بنابراین، لینکهای ویرایشی میتوانند به ایجاد نمایه بازخورد قویتر برای سایت شما و بهبود تنوع لینکها کمک کنند، که هر دو بر عملکرد معیارهای سئوی خارج از صفحه شما تأثیر میگذارند.
افزایش ترافیک وب
با بهبود دید موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی هدف شما، ترافیک وب سایت افزایش می یابد. این بدان معناست که پیوندهای تحریریه می توانند به وب سایت شما کمک کنند تا به مخاطبان بسیار بیشتری دسترسی پیدا کند که روی URL های شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) کلیک می کنند تا در مورد محصولات و خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
آگاهی بیشتر از برند
با دریافت لینک های ویرایشی بیشتر، آگاهی از برند نیز افزایش می یابد. هر بار که از شرکت شما نام برده می شود و به یک نشریه آنلاین مرتبط می شود، تخصص کسب و کار شما را ارتقا می دهد. این امر می تواند باعث شود افراد بیشتری روی این لینک سرمقاله کلیک کنند تا به وب سایت شما بروند تا در مورد محصولات و خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و با جستجوی مارک سایت شما در گوگل مستقیماً با شما تماس بگیرند.
موقعیت بهتر در بازار
اگر URL های شرکت شما همچنان در 10 موقعیت برتر گوگل، یاهو و بینگ برای کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه شما نشان داده می شوند، در این صورت موقعیت بهتری نسبت به رقبای خود در بازار خواهید داشت.
موقعیت یابی در بازار مهم است زیرا بر درک برند شما توسط مصرف کنندگان در مقایسه با رقبا تأثیر می گذارد. به عبارت دیگر، هر چه بیشتر بتوانید چشم و ذهن مشتریان بالقوه را به موتورهای جستجو جذب کنید، کسب ترافیک وب سایت، مشتریان بالقوه و فروش آسان تر خواهد بود.

نکات تحریریه برای ایجاد روابط
انتشار نشریات با حقایق و آمار
روزنامه نگاران نشریات بزرگ همیشه به دنبال آمار و حقایق خوب هستند که بتوانند در مقالات خود به آنها استناد کنند. به همین دلیل است که باید بخشی از استراتژی محتوای خود را انتشار نشریاتی قرار دهید که عبارات کلیدی شامل «حقایق» و «آمار» را هدف قرار می دهند.
همچنین می توانید یک اینفوگرافیک برای این نوع نشریات ایجاد کنید تا به عنوان منبع رسانه ای جایگزین برای استفاده روزنامه نگاران عمل کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این روش ایجاد پیوندهای سرمقاله، این راهنما را در مورد نحوه دریافت بازخورد از اینفوگرافیک ها بررسی کنید.
مطالعات موردی ایجاد کنید
مطالعات موردی یکی دیگر از روش های خوب برای به دست آوردن منابع ویراستاری است. وقتی محتوایی را منتشر میکنید که دادههای پیچیدهای را ارزیابی و تجزیه و تحلیل میکند که میتواند به دیگران کمک کند تا ایدهای در مورد یک موضوع خاص پیدا کنند، آنگاه میتوان آن را توسط تعداد زیادی از نویسندگانی که محتوا را در سایتهای اصلی تحریریه منتشر میکنند، استناد کرد.
محتوای همیشه سبز با اتصال ایجاد کنید
محتوای همیشه سبز معمولاً پیوندهای تحریریه بیشتری نسبت به محتوای حساس به زمان که اخبار یا روندهای فعلی را گزارش می دهد جذب می کند. علاوه بر این، محتوای همیشه سبز تا مدت ها پس از انتشار همچنان در تقاضای بالا باقی می ماند تا جریان ثابتی از ترافیک موتورهای جستجو را برای شما فراهم کند.
برای مصاحبه باز کنید
باز بودن برای مصاحبه و اینکه مردم متوجه شوند که برای صحبت در مورد موضوعات خاص در دسترس هستید، یک استراتژی خوب برای ایجاد ارتباطات تحریریه است. مصاحبه ها همچنین یکی از پر اشتراک گذاری ترین مطالب در اینترنت است که می تواند منجر به پیوندهای ارگانیک بیشتری به وب سایت شما شود.
سازندگان یک مرور کلی از پیشنهادات کارشناسی
در این پست دیگر در مورد نحوه ایجاد لینک به صورت رایگان، خواهید دید که ارائه سازندگان نظرات متخصص بهترین تکنیک برای به دست آوردن لینک های ویرایشی با کیفیت بالا است.
برای یافتن این ویژگی ها، با استفاده از اپراتورهای جستجوی پیشرفته زیر جستجوی گوگل را انجام دهید:
- [your keyword] + “بررسی تخصصی”
- [your niche] + “بررسی تخصصی”
پس از یافتن نظرات خوب، با صاحبان سایت تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا می توانید در انتشارات مشارکت داشته باشید. بسیاری از ناشران وب سایت از اضافه کردن متخصصان اضافی به خلاصه های خود بسیار خوشحال هستند، به خصوص اگر قول به اشتراک گذاری آن را بدهید و/یا از وب سایت خود به آن پیوند دهید.
از HARO برای پیوندهای سرمقاله استفاده کنید
HARO مخفف Help a Reporter Out است و یک سرویس رایگان است که روزنامه نگاران و نویسندگان را با افراد با تجربه در موضوعات مختلف مرتبط می کند تا به عنوان منبع در محتوای منتشر شده آنها گنجانده شود.
HARO بهترین منبع برای ایجاد پیوندهای سرمقاله است، زیرا بسیاری از نشریات بزرگ و با مشخصات بالا در دامنه وجود دارند که از این سرویس برای یافتن کارشناسانی برای استناد استفاده می کنند. می توانید این پست در مورد نحوه استفاده از HARO برای SEO را بخوانید تا نکاتی را در مورد استفاده از این سرویس رایگان به نفع خود دریافت کنید.

خلاصه لینک های تحریریه
امیدوارم از این راهنما لذت برده باشید و به این سوال پاسخ دهید که لینک های ویرایشی در سئو چیست.
همانطور که متوجه شدید، بازخورد ویرایشی نوعی پیوند است که وب سایت شما دریافت می کند و برای آن پولی، درخواست یا معامله نمی شود. در بیشتر موارد، این ارتباطات به صورت ارگانیک به دست می آیند. با این حال، چندین استراتژی برای ایجاد لینک های سرمقاله وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود شانس خود برای دریافت لینک های سرمقاله برای وب سایت خود در مقیاس بزرگ استفاده کنید.
انتشارات پیوندهای سرمقاله چیست؟ (به علاوه نکاتی برای پیوندهای تحریریه) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.