منو سایت

  • خانه
  • آموزش سئو
  • راهنمای سئوی توییتر (12 نکته برای رتبه بندی جستجوی بالاتر)

راهنمای سئوی توییتر (12 نکته برای رتبه بندی جستجوی بالاتر)

 تاریخ انتشار :
/
  آموزش سئو
راهنمای سئوی توییتر (12 نکته برای رتبه بندی جستجوی بالاتر)

در این راهنمای سئوی توییتر، دو استراتژی مهم بازاریابی دیجیتال را یاد خواهید گرفت:

  • چگونه برای توییتر سئو انجام دهیم تا توییت های شما توسط مخاطبان بیشتری در این پلت فرم رسانه اجتماعی کشف شود.
  • چگونه از توییتر برای سئو استفاده کنیم تا رتبه محتوای وب سایت خود را در موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش دهیم.

واقعیت این است که توییتر می تواند یک پلت فرم قدرتمند برای افزایش آگاهی در مورد محتوا و برند شما از طریق بهینه سازی استراتژیک برای موتورهای جستجو باشد. و اگر می‌خواهید بیشترین استفاده را از حساب توییتر خود ببرید تا افراد مناسب بتوانند توییت‌های شما را ببینند، باید شروع به بهینه‌سازی نمایه و توییت‌های خود برای کلمات کلیدی، هشتگ‌ها و لینک‌های خاصی کنید که برای کسب و کار شما مهم هستند.

در این راهنمای نهایی زیر، بهترین نکات سئوی توییتر را خواهید یافت که می توانید از آنها برای کمک به نمایش بیشتر محتوای خود در گوگل و توییتر استفاده کنید.

راهنمای سئو در توییتر

راهنمای سئو در توییتر

1. نام حساب توییتر خود را برای سئو بهینه کنید

اولین نکته سئو برای توییتر این است که مطمئن شوید از یک نام غنی از کلمات کلیدی استفاده می کنید که دقیقاً تجارت یا نام تجاری شما را توصیف می کند. این می تواند به نمایش حساب شما برای جستجوهای مرتبط در توییتر و موتورهای جستجو مانند Google کمک کند.

بنابراین به استفاده از کلمات کلیدی در نام حساب توییتر خود فکر کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک مشاور املاک در لس آنجلس هستید، می توانید کلمات کلیدی مانند “املاک لس آنجلس” یا “املاک و مستغلات لس آنجلس” را در نام حساب خود وارد کنید.

2. توضیحات خود را در توییتر بهینه کنید

توضیحات اکانت توییتر شما نیز باید برای سئو بهینه شود. می توانید کلمات کلیدی مرتبط را در اینجا بگنجانید تا افرادی که این عبارات را جستجو می کنند احتمال بیشتری برای یافتن شما داشته باشند.

مجدداً با استفاده از مثال یک مشاور املاک در لس آنجلس، می توانید کلمات کلیدی مانند “خرید خانه در لس آنجلس” یا “فروش خانه در لس آنجلس” را در توضیحات حساب توییتر خود قرار دهید.

3. بازخورد را در توضیحات خود بگنجانید

همچنین می توانید از توییتر برای ساخت لینک های سئو استفاده کنید. هنگام ایجاد حساب توییتر خود، حتما بازخوردهای مربوط به وب سایت خود را در قسمت توضیحات درج کنید. این به شما کمک می کند تا حساب بازخورد رسانه های اجتماعی خود را بهبود بخشید و ترافیک را به URL های مهم در وب سایت خود هدایت کنید.

4. بازخورد را در قسمت URL وب سایت قرار دهید

علاوه بر گنجاندن بازخورد در توضیحات حساب توییتر خود، می توانید پیوندی را نیز در قسمت URL وب سایت قرار دهید.

یک نکته حرفه ای در توییتر در اینجا این است که با قرار دادن یک تماس برای اقدام در کادر مکان که در سمت چپ URL وب سایت ظاهر می شود، توجه بیشتری را به URL خود جلب کنید. فیلد مکان می‌تواند شامل هر نوع متنی باشد، نه فقط یک شهر یا ایالت، و همچنین نمادهای شکلک مانند فلش‌هایی که به URL اشاره می‌کنند.

(توجه: اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه به پلتفرم های دیگر پیوند اضافه کنید، این راهنمای دیگر برای ایجاد پیوندهای رسانه های اجتماعی را ببینید.)

5. از کلمات کلیدی در توییت های خود استفاده کنید

برای بهبود سئو در توییتر برای نشان دادن جستجوهای مرتبط تر، باید از کلمات کلیدی در توییت های خود استفاده کنید. این به افراد کمک می‌کند وقتی این کلمات کلیدی را در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی و در گوگل وقتی محتوا فهرست می‌شود، توییت‌های شما را پیدا کنند.

به عنوان مثال، حساب SEO Chatter در توییتر (@seochatterblog) همیشه شامل کلمات کلیدی مانند «SEO»، «تحقیق کلمات کلیدی»، «لینک‌سازی» و «بک لینک» در هر توییت می‌شود، بنابراین دید برای این نوع جستجوها را بهبود می‌بخشد.

6. از هشتگ های مناسب استفاده کنید

همچنین می توانید هشتگ های مناسب را در توییت های خود قرار دهید تا افرادی که به این موضوعات علاقه مند هستند بتوانند توییت های شما را هم در توییتر و هم در موتورهای جستجو مانند گوگل ببینند.

به عنوان مثال، اگر خدمات تجارت الکترونیکی ارائه می دهید، می توانید از یک هشتگ محبوب مانند #ecommercetips در توییت های خود استفاده کنید تا محتوای بیشتری را برای آن جستجوها پیدا کنید. به طور مشابه، هشتگی مانند #seo به طور منظم توسط گوگل ایندکس می شود و می تواند باعث شود نام تجاری شما در بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) ظاهر شود، همانطور که در تصویر زیر می بینید:

سئو برای توییتر به عنوان مثال هشتگ

7. متن ALT را با کلمات کلیدی SEO به تصاویر خود اضافه کنید

افزودن متن ALT به تصاویری که در توییت های خود آپلود می کنید، یک راه عالی برای بهینه سازی موتورهای جستجو و سئوی توییتر است. با افزودن کلمات کلیدی مرتبط به تصاویر خود، می توانید به بهبود رتبه سئوی خود در هر دو پلتفرم کمک کنید. فقط مطمئن شوید که تصویر را به طور دقیق توصیف کنید، زیرا جعبه متن ALT در درجه اول برای صفحه خوان ها استفاده می شود تا به افراد دارای معلولیت کمک کند تا محتوای تصاویر توییتر را درک کنند.

8. یک پیوند به هر پست وبلاگ جدید به اشتراک بگذارید

مطمئن شوید که پیوندی به هر پست وبلاگ جدید در توییتر به اشتراک می گذارید. این به مخاطبان شما کمک می کند تا با آخرین محتوای شما همراه باشند و همچنین به URL شما بازخورد فوری SEO می دهد.

علاوه بر این، URL های یافت شده در توییتر می توانند روند نمایه سازی را در موتور جستجوی گوگل سرعت بخشند. اگر در فهرست کردن URL های خود با مشکل مواجه شدید، یک لینک توییت ساده می تواند راهی سریع برای حل آنها باشد.

9. اشتراک گذاری مجدد محتوای همیشه سبز

اشتراک گذاری مجدد محتوای همیشه سبز در توییتر یک راه عالی برای جذب و علاقه مندی دنبال کنندگان شما است. با به اشتراک گذاری محتوایی که ماه ها یا حتی سال ها پس از اولین انتشار آن هنوز مرتبط است، می توانید به تازگی و جذاب نگه داشتن فید توییتر خود کمک کنید.

نکته حرفه ای دیگر در اینجا این است که کلمات کلیدی و هشتگ های مختلفی را که در قسمت توضیحات توییت ظاهر می شوند جایگزین کنید. با گذشت زمان، می توانید URL مرتبط را با کلمات کلیدی اصلی و ثانویه مختلف در موتورهای جستجوی گوگل و توییتر مرتبط کنید تا مخاطبان کلی خود را گسترش دهید.

10. محتوایی را روتوش کنید که بیشترین لایک، نظر یا اشتراک‌گذاری را داشته باشد

روتوش محتوایی که بیشترین لایک، کامنت یا اشتراک‌گذاری را می‌گیرد می‌تواند به شما کمک کند با تلاش بسیار کمی به مخاطبان بیشتری در توییتر برسید. با به اشتراک گذاری محتوایی که قبلاً محبوب بوده است، می توانید شانس خود را برای جذب آن افزایش دهید و همچنین در نتیجه این استراتژی فالوورهای جدیدی به دست آورید، زیرا توییت در فیدهای بیشتری ظاهر می شود.

این یک روش معمول است که توسط حساب های حرفه ای توییتر استفاده می شود. این متخصصان دیجیتال مارکتینگ، پرطرفدارترین توییت‌های خود را در صبح بازیابی می‌کنند، سپس این بازتوییت‌ها را در پایان روز لغو می‌کنند. سپس کاربران حرفه ای توییتر این فرآیند را بارها و بارها در طول هفته تکرار می کنند تا در معرض دید توییت های خود به حداکثر برسند.

11. لینک های مناسب را به توییت های دیگر اضافه کنید

افزودن لینک‌های مرتبط در پاسخ‌های خود به سایر توییت‌ها راهی عالی برای بازگرداندن ترافیک به وب‌سایت یا وبلاگ خودتان است. با ارائه پیوندهایی به محتوای خود که مرتبط با موضوع توییت هستند، می توانید به فالوورهای خود کمک کنید تا در مورد موضوع بیشتر بیاموزند، تعداد بک لینک ها از توییتر را افزایش دهید و به طور بالقوه صفحات وب خود را در معرض سایر افراد تأثیرگذار قرار دهید که ممکن است بازخورد URL ارگانیک را اضافه کنند. در یکی از پست های وبلاگ خودشان.

فقط زیاد تبلیغاتی نباشید و هر روز لینک های زیادی در توییت های خود ارسال نکنید. در غیر این صورت، حساب شما ممکن است برای هرزنامه جریمه شود و/یا فالوورهای ارزشمند توییتر را از دست بدهد.

12. یک چرخ فلک در توییتر در گوگل بگیرید

در سال 2015، زمانی که گوگل توییت ها را وارد موتور جستجوی خود کرد، قدرت واقعی استفاده از توییتر برای سئو افزایش یافت. این بدان معنی است که می توانید محتوای بلادرنگ را از توییتر مستقیماً به صفحات نتایج جستجو پخش کنید.

این ویژگی برای قطعه غنی، چرخ فلک توییتر در گوگل نامیده می شود. و داشتن چرخ فلکی از توییت ها می تواند توجه زیادی را به برند شما جلب کند زیرا فضای بصری زیادی را در SERP اشغال می کند.

طبق گفته Semrush Sensor، چرخ فلک های توییتر حدود 6 درصد از کل SERP های گوگل را در نتایج جستجوی موبایل و دسکتاپ تشکیل می دهند. و هنگامی که یک چرخ فلک در توییتر فعال می شود، می تواند به این معنی باشد که URL یک وب سایت در یک توییت می تواند بلافاصله در بالای موتور جستجوی موتور جستجوی رقابتی نشان داده شود و تمام تاکتیک های دیگر مورد استفاده برای SEO را دور بزند.

برای نمایش محتوای چرخ فلک توییتر خود در گوگل و ایجاد یک چرخ فلک خاص برای برند خود، باید مطمئن شوید که یک حساب توییتر قوی، یک عکس پروفایل و یک عکس روی جلد دارید. همچنین باید این نکات اضافی SEO توییتر را دنبال کنید:

چند صد دنبال کننده ایجاد کنید

اگرچه نیازی به هزاران فالوور برای نشان دادن در نتایج جستجو ندارید، داشتن چند صد دنبال کننده درگیر کمک می کند. یکی از عوامل رتبه بندی چرخ فلک ها در توییتر، تعامل است. هر چه توییت‌های شما (مانند لایک، ریتوییت و کامنت) بیشتر باشد، احتمال اینکه در نتایج جستجو نشان داده شوند بیشتر می‌شود.

توئیت متوالی

برای نمایش در چرخ فلک توییتر، باید اغلب توییت کنید. این بدان معنا نیست که باید چندین بار در روز توییت کنید، اما باید حداقل چند بار در هفته توییت کنید. بنابراین روی پلت فرم ثابت بمانید.

از هشتگ های محبوب استفاده کنید

برای مشاهده توییت‌های جستجوی مرتبط خود که چرخ فلک‌های Google را در توییتر نشان می‌دهند، هشتگ‌های محبوب مرتبط با جایگاه یا صنعت خود را وارد کنید. این به شما کمک می کند تا به مخاطبان بیشتری برسید و شانس خود را برای حضور در چرخ فلک در SERP افزایش دهید.

با سایر کاربران توییتر چت کنید

توییتر یک پلتفرم رسانه اجتماعی است، بنابراین اگر می‌خواهید موفق شوید، مهم است که با سایر کاربران در ارتباط باشید. این به معنای لایک کردن و بازتوییت کردن محتوای دیگر کاربران، پاسخ به توییت‌های آنها و شروع مکالمه است.

با تعامل با سایر کاربران، نه تنها شانس خود را برای حضور در چرخ فلک در توییتر افزایش می‌دهید، بلکه روابطی ایجاد می‌کنید و فالوورهای خود را افزایش می‌دهید، که می‌تواند منجر به پیوندهای ارگانیک‌تر شود که می‌تواند سئوی خارج از صفحه را بهبود بخشد. معیارهای وب سایت

در زیر تصویری از چرخ فلک در توییتر SEO Chatter است تا بتوانید ببینید که برای یک شیء مارک دار چگونه به نظر می رسد:

نکات چرخ فلک سئو توییتر

آیا لینک های توییتر به سئو کمک می کنند؟

بازخورد توییتر به سئو کمک می کند زیرا رتبه یک وب سایت به لینک ها و سایر عوامل سئو بستگی دارد. هنگامی که سایت شما در توییتر بازخورد دریافت می کند، می تواند به طور مستقیم و غیرمستقیم برای رتبه بندی موتورهای جستجو و ترافیک وب سایت مفید باشد.

این مقاله برای Semrush یافته‌های پنج مورد در رسانه‌های اجتماعی را برای سئو نشان می‌دهد، با یک یافته کلیدی: «توئیت‌های کاربران با تجربه می‌توانند بر رتبه‌بندی کوتاه‌مدت کلمات کلیدی خاص تأثیر بگذارند.

همچنین، هرچه مخاطبان هدف شما پیوندهای توییتر شما را بیشتر ببینند، بازخورد ارگانیک بیشتری از صاحبان وب سایت هایی که می خواهند به آن URL ها لینک دهند دریافت خواهید کرد.

آیا بازتوییت های سئو کمک می کند؟

ریتوییت به تنهایی به سئو کمک نمی کند تا رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش دهد. با این حال، ریتوییت ها بخش مهمی از استراتژی سئوی شما هستند تا محتوا و نام تجاری شما در چرخ فلک های توییتر که در SERP ظاهر می شوند، فهرست شوند.

رزومه در سئو توییتر

امیدوارم از این راهنمای سئوی توییتر لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، می‌توانید از قدرت سئو برای توییتر برای دستیابی به مخاطبان بزرگ‌تری در این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید، و همچنین در موتورهای جستجو مانند Google برای کلمات کلیدی مرتبط که برای کسب و کار شما مهم هستند رتبه بالاتری کسب کنید.

توییتر یک ابزار رسانه اجتماعی عالی است که می تواند به طرق مختلف باعث افزایش در معرض دید وب سایت شما شود. و با درک نحوه عملکرد پلتفرم و استفاده از نکات سئوی توییتر که در بالا ذکر شد، می توانید پروفایل توییتر و توییت های خود را برای رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو و افزایش ترافیک وب بهینه کنید.

انتشار راهنمای SEO توییتر (12 نکته برای رتبه بندی جستجوی بالاتر) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.