منو سایت

بک لینک های فیسبوک برای سئو (راهنمای کامل ساخت لینک)

 تاریخ انتشار :
/
  آموزش سئو
بک لینک های فیسبوک برای سئو (راهنمای کامل ساخت لینک)

در این مقاله یاد می گیرید که چگونه برای سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و افزایش در معرض قرار گرفتن برند، لینک هایی به فیس بوک دریافت کنید.

با بیش از 2.9 میلیارد کاربر فعال، فیس بوک یک پلت فرم قوی است که می تواند به افزایش ترافیک بهتر به وب سایت شما و همچنین افزایش دسترسی ارگانیک و رتبه بندی محتوای شما برای اهداف سئو کمک کند.

هدف نهایی در اینجا ارائه یک راهنمای کامل برای ایجاد اتصالات فیس بوک به تمام روش هایی است که می توانید در این وب سایت رسانه های اجتماعی پیوند ایجاد کنید.

بازخورد در فیس بوک

لینک های فیس بوک چیست؟

بک لینک های فیس بوک لینک هایی هستند که از پلتفرم فیس بوک به وب سایت شما می آیند. بازخورد فیس بوک می تواند از نمایه کاربر، صفحه تجاری، نظر یا تبلیغات باشد و از طریق ارجاع و ترافیک مستقیم به بهبود رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند.

ساختمان لینک فیس بوک

راهنمای ساخت اتصال فیس بوک

1. پیوندی به بیوگرافی حساب فیسبوک خود اضافه کنید

اولین قدم در ساخت لینک های فیسبوک، افزودن بک لینک به صفحه پروفایل شخصی شماست.

نمایه های شخصی در فیس بوک شامل یک بخش معرفی (یا بیوگرافی) در نمایه اصلی با محدودیت 101 کاراکتر است. و چیزی که ممکن است ندانید این است که می توانید یک URL در این قسمت قرار دهید که تبدیل به یک لینک به وب سایت شما می شود.

فقط مطمئن شوید که آدرس وب کامل، از جمله http: // یا https: // را علاوه بر نام دامنه، برای دریافت بازخورد سریع از نمایه شخصی خود در پلت فرم بازاریابی رسانه های اجتماعی فیس بوک، وارد کنید.

2. یک لینک در صفحه کسب و کار خود قرار دهید

راه دوم برای دریافت لینک به فیس بوک برای سئو این است که یک صفحه تجاری ایجاد کنید و سپس یک لینک به وب سایت خود در بخش “درباره” اضافه کنید.

در زیر بخش اطلاعات یک منطقه “اطلاعات تماس” وجود دارد که به شما امکان می دهد برای ایجاد پیوندهای رسانه های اجتماعی بازخورد خود را در فیس بوک اضافه کنید.

3. ایجاد لینک از طریق پست های فیس بوک

پست های فیس بوک یکی دیگر از زمینه های خوب برای ایجاد لینک هستند. هنگامی که محتوای وب سایت یا وبلاگ خود را در جدول زمانی شخصی یا صفحه تجاری فیس بوک خود به اشتراک می گذارید، می توانید بازخورد خود را به دو روش درج کنید:

  • لینک به روز رسانی وضعیت: قرار دادن لینک خود در جمله اول، بیشترین دید را برای سایر کاربران در هنگام پیمایش در فید می دهد.
  • لینک در شرح عکس: توضیحات عکس ممکن است شامل ارجاع نیز باشد.

4. ایجاد لینک در نظرات فیس بوک

اگر می‌خواهید نمایش‌دهی وب‌سایت خود را فراتر از پست‌های فیسبوک خود افزایش دهید، می‌توانید در نظرات فیسبوک دیگران بازخورد ایجاد کنید. این به بهترین وجه در گروه های فیس بوک انجام می شود، جایی که تعداد زیادی از افراد دیگر اتصال را مشاهده خواهند کرد.

این استراتژی یک راه عالی برای جذب ترافیک بیشتر به محتوای خود و ایجاد روابط با سایر افراد در جایگاه شما است. با این حال، باید خط مشی فیس بوک گروه را در مورد قرار دادن پیوندها بررسی کنید. برخی از مدیران اجازه نمی دهند و اگر سوالی در مورد اینکه آیا لینک شما هرزنامه محسوب می شود یا خیر، باید اجازه بگیرید.

5. با دیگر صاحبان سایت مسنجر ارتباط برقرار کنید

یکی دیگر از راه های آسان برای دریافت بازخورد از فیس بوک این است که با دیگر صاحبان وب سایت ها ارتباط برقرار کنید و از طریق مسنجر پیوند ایجاد کنید.

اگر با وبلاگ نویسان و صاحبان مشاغل دیگری که مخاطبان مشابه شما دارند ارتباط برقرار می کنید، می توانید در پست های مهمان، درج پیوندها یا پیوندهای سرمقاله همکاری کنید. این استراتژی پیوند فیس بوک نسبت به روش های دیگر، مانند دسترسی سرد برای وبلاگ های مهمان، میزان موفقیت بسیار بالاتری دارد.

6. از تبلیغات فیس بوک برای ایجاد ارتباط استفاده کنید

تبلیغات فیس بوک راهی عالی برای تبلیغ وب سایت یا وبلاگ شما به مخاطبان گسترده تر و دریافت لینک های ارگانیک بیشتر به محتوای شما است.

هنگام ایجاد یک تبلیغ در فیس بوک، می توانید جمعیت شناسی و علایق خاصی را هدف قرار دهید و دسترسی به افراد مناسب را آسان تر کنید. علاوه بر این، اگر پیوندهایی به پست‌های وبلاگ جدید خود ارسال کنید و یک تبلیغ ارزان قیمت 5 دلاری برای آن محتوا اجرا کنید، می‌توانید تعداد کل افرادی را که محتوای شما را پیدا می‌کنند و امیدواریم به آن لینک دهند، افزایش دهید.

علاوه بر این، تبلیغات فیس بوک به شما امکان می دهد مخاطبان سفارشی ایجاد کنید و به شما این امکان را می دهد تا افرادی را که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند را هدف قرار دهید. این بدان معناست که می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید که مستقیماً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند و درصدی از آنها را از طریق پیوند فیس بوک به وب سایت خود بازگردانید.

7. با افراد با نفوذ ارتباط برقرار کنید

مانند هر پلتفرم رسانه اجتماعی، افراد با نفوذ خاصی در فیس بوک وجود خواهند داشت که مخاطبان زیادی و دنبال کنندگان پرشور دارند. و اگر بتوانید به یک یا چند مورد از این حساب های محبوب فیس بوک متصل شوید، می توانید از چندین مزیت استفاده کنید:

  • افزایش ترافیک از ارجاعات فیس بوک.
  • تعداد پیوندهای ارگانیک سایر صاحبان سایت را که محتوای شما را پیدا کرده و می خواهند به آن پیوند دهند، افزایش دهید.
  • نتیجه سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید.
  • فرصتی بالقوه برای دریافت بازخورد در مورد سایر حساب های رسانه های اجتماعی و / یا وب سایت شخص تأثیرگذار.

آیا فیسبوک بازخورد خوبی دارد؟

فیس بوک بازخورد خوبی است زیرا به افزایش ترافیک از لینک ها و هدایت ترافیک به وب سایت شما کمک می کند. بک لینک های فیس بوک برای کمک به صاحبان سایت های بیشتر برای یافتن محتوای شما و سپس لینک دادن به آن برای بهبود عملکرد کلی سئوی وب سایت شما مفید هستند.

آیا لینک های فیسبوک به سئو کمک می کند؟

پیوندها در فیس بوک با افزایش آگاهی از محتوای مرتبط به سئو کمک می کنند، که می تواند منجر به بازخورد با کیفیت بالاتر و افزایش اعتبار دامنه شود. پلتفرم اجتماعی فیس بوک تأثیر مستقیمی بر سئو ندارد، اما زمانی که در یک کمپین ایجاد لینک استراتژیک استفاده شود، می توان رتبه های بهبود یافته را به دست آورد.

با توجه به موردی در مورد ایجاد پیوندهای رسانه های اجتماعی در وبلاگ Fat Stacks، “ایجاد بازخورد و به دست آوردن تعامل مداوم در رسانه های اجتماعی می تواند به SEO در رتبه بندی محتوای طولانی در SERP های گوگل کمک کند. بنابراین هنوز مهم است که فیس بوک را بخشی از استراتژی بازخورد خود قرار دهید.

و این مقاله Semrush نتایج پنج مورد رسانه های اجتماعی در مورد SEO را مستند می کند. تاسیسات خانگی عبارتند از:

  • هشدارهای اجتماعی می تواند به محتوای شما یک تقویت عظیم اما بسیار موقتی به SERP های گوگل بدهد.
  • لایک ها/اشتراک گذاری های فیس بوک می توانند کلمات کلیدی کم رقابت، حتی صفحات محتوای تکراری را متمایز کنند.

اتصالات فیس بوک Nofollow هستند؟

لینک های فیس بوک لینک های nofollow هستند که ارزش پیج رنک برای سئو را نشان نمی دهند. پیوند فیس بوک محتوای تولید شده توسط کاربر است، به همین دلیل است که فیس بوک لینک های خروجی را به عنوان لینک های بدون نظارت علامت گذاری می کند.

اگرچه لینک های فیس بوک لینک های بدون پیوند هستند، اما مواقعی وجود دارد که الگوریتم گوگل می تواند سرمایه را از طریق این نوع لینک ها به لینک های سایت شما منتقل کند. به همین دلیل استفاده از فیس بوک در کمپین های لینک سازی ایده خوبی است.

این پست وبلاگ Google Blog Central بیان می‌کند: «همه ویژگی‌های پیوند – حمایت‌شده، ugc و nofollow – به‌عنوان نکاتی در نظر گرفته می‌شوند که کدام پیوندها را در جستجو در نظر بگیرید یا حذف کنید. ما از این نکات – همراه با نشانه های دیگر – به عنوان راهی برای درک بهتر نحوه تجزیه و تحلیل و استفاده از اتصالات در سیستم های خود استفاده خواهیم کرد.

فیس بوک سایتی بسیار ارزشمند است که نمی تواند لینک سازی را رها کند. علاوه بر این، دارای یکی از بالاترین رتبه بندی های اعتبار دامنه در اینترنت است. وقتی محتوای شما به تعداد زیادی لینک در فیس بوک می رسد، می تواند به موتورهای جستجو نشان دهد که وب سایت شما قابل اعتماد، قابل اعتماد است و احتمالاً سزاوار رتبه بالاتر در موتورهای جستجو است.

با این حال، برای بهبود رتبه خود در SERP ها مجبور نیستید تنها به بازخورد فیس بوک تکیه کنید. همچنین نباید تنها منبع ارتباطات شما باشد. در عوض، باید یک نمایه بازخورد قوی ایجاد کنید که حاوی ترکیبی از پیوندهای رسانه های اجتماعی، پست های مهمان، لینک های سرمقاله، پیوندهای تصویری، پیوندهای متنی و موارد دیگر باشد.

بازخورد فیس بوک برای خلاصه SEO

امیدوارم از این راهنمای مرجع فیسبوک برای سئو لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شده اید، راه های مختلفی برای دریافت بازخورد از فیس بوک برای وب سایت شما وجود دارد. و اگر نکات ذکر شده در این راهنمای ساخت لینک فیس بوک را دنبال کنید، می توانید دید کلی و دسترسی ارگانیک محتوای خود را برای اهداف سئو و برندسازی بهبود ببخشید.

انتشار بک لینک های فیسبوک برای سئو (راهنمای کامل ساخت لینک ها) برای اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.