
در این مقاله با بازخورد سئو سطح 3 آشنا خواهید شد.
نه تنها تعریف بازخورد سطح 3 را درک خواهید کرد، بلکه مجموعهای از نمونههای بازخورد سطح 2، یک نمای کلی از اهمیت آنها برای سئو و فهرستی از پیوندهای سطح 3 را نیز دریافت خواهید کرد. تعداد بیشتری از این نوع پیوندها برای وب سایت شما.
هدف نهایی در اینجا این است که به شما کمک کند تا بفهمید بک لینک های سطح 3 چیست و چگونه در استراتژی کلی یک سیستم هرم پیوند برای بهینه سازی موتورهای جستجو در خارج از صفحه قرار می گیرند.

بازخورد سطح 3 چیست؟
بک لینک های سطح 3 لینک هایی هستند که برای لینک های سطح 2 ساخته شده اند که به وب سایت شما اشاره می کنند. از لینک های سطح 3 برای افزایش ارزش لینک های سطح 2 استفاده می شود تا لینک های سهام بیشتری به سئو وب سایت شما منتقل شود.
نمونه های بازخورد سطح 3
- پیوند به نظرات در وبلاگ
- بازخورد به انجمن
- لینک های با کیفیت پایین به فهرست های مقاله
- لینک های پروفایل
- بازخورد وب 2.0 با کیفیت پایین تر
- پیوندهای PBN انبوه ارائه شده است
چرا بازخورد سطح 3 مهم است؟
بک لینک های سطح 3 مهم هستند زیرا با تقویت لینک های سطح 2 موجود، به وب سایت شما قدرت رتبه بندی می دهند. موتورهای جستجو بازخورد سطح 3 را می خزند تا پیوندهای مهم سطح 2 را برای اهداف فهرست بندی و رتبه بندی SERP بیابند.

بررسی ساختمان پیوند ردیف 3
استراتژی ایجاد روابط چند سطحی دارای سه سطح در هرم روابط است:
- بازخورد سطح 1
- بازخورد سطح 2
- بازخورد سطح 3
بک لینک های سطح 3 مجموعه ای از لینک های غیر مستقیم هستند که سرمایه لینک ها را برای اهداف سئو به وب سایت اصلی منتقل می کنند. بک لینک های سطح 3 به لینک های سطح 2 اشاره می کنند بک لینک های سطح 2 به لینک های سطح 1 اشاره می کنند بک لینک های سطح 1 به وب سایت اصلی اشاره می کنند. به این استراتژی «هرم ارتباطات» نیز می گویند زیرا نمایش بصری مفهوم ساختاری هرمی دارد.
هدف اصلی لینک های سطح 3 ایجاد هر چه بیشتر از این لینک ها در کمترین زمان برای تقویت لینک های سطح 2 شماست. این بدان معناست که شما باید 100% روی تعداد لینک های ساخته شده تمرکز کنید. به کیفیت، ارتباط یا زمینه برای بالا بردن رتبه اعتبار صفحه بازخورد سطح دوم.
این سطح سوم لینک سازی به ابزارهای بازخورد خودکار مانند GSA یا RankerX نیاز دارد که می تواند هزاران لینک در روز ایجاد کند. دلیل اینکه شما به بازخورد سطح 3 بسیار نیاز دارید این است که سرمایه پیوندهایی که آنها به بازخورد سطح 2 ارسال می کنند به قدری کم است که باید آن را در یک مقیاس جبران کنید. بیشتر، اگر نه همه، این لینک ها لینک های nofollow با ارزش سئو بسیار پایین خواهند بود.
علاوه بر این، تعداد بسیار کمی از این لینک های خودکار توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ ایندکس می شوند و حتی برخی از آنها به مرور زمان از حساب بازخورد وب سایت شما ناپدید می شوند زیرا الگوریتم ها آنها را به عنوان لینک های اسپم رد می کنند. به همین دلیل است که شما نیاز به ایجاد هزاران بک لینک سطح 3 برای این سطح از استراتژی سئوی خارج از صفحه دارید.
در یک هرم اتصال که از بازخورد چند سطحی استفاده می کند، ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا در مرحله سطح سوم سود کمی دارد. هر سطح از سیستم دارای کاهش در پیوندهای سئوی انتقال یافته است. بنابراین، مقدار PageRank که بازخورد سطح 3 می تواند به وب سایت اصلی منتقل کند، در مقایسه با بازخورد سطح 1، تنها یک ترفند کوچک است.
در اصل، با ساختن لینک های سطح 3، شما به سادگی سعی می کنید برای لینک های خود بک لینک هایی بسازید که به مهم ترین لینک های شما اشاره می کنند. این استراتژی به لینکهای سطح دوم کمک میکند تا با نشانههایی از افزایش رتبهبندی صفحه برای هر لینک پایینتر، خزنده، فهرستبندی و در موتورهای جستجو رتبهبندی شوند.
منابع برای ایجاد اتصالات سطح 3
اگر میخواهید ایدههایی در مورد نحوه ایجاد بازخورد سطح سوم در مقیاس داشته باشید، این منابع را بررسی کنید:
- GSA
- RankerX
- پیوندهایی به انجمن Fiverr
- یک حساب کاربری در SEO Clerk ایجاد کنید
خلاصه بازخورد سطح 3
امیدوارم از این راهنمای بازخورد سطح 3 لذت برده باشید.
همانطور که متوجه شدید، ساخت لینک های سطح 3 سومین مرحله مهم در هرم پیوند است، زیرا حاوی لینک هایی است که به طور غیر مستقیم به وب سایت اصلی شما اشاره می کند. این بک لینک های سطح سوم برای افزایش مصنوعی قدرت سئوی لینک های سطح دوم تا حدی استفاده می شوند، در حالی که به آن ها کمک می کنند تا در SERP ها خزیده و ایندکس شوند تا سرمایه لینک موجود را به URL های مقصد منتقل کنند.
نشریه بازخورد سئو سطح 3 (راهنمای لینک سازی سطح 3) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.