بازخورد توییتر برای سئو (راهنمای کامل لینک سازی)

بازخورد توییتر برای سئو (راهنمای کامل لینک سازی)

در این مقاله با بازخورد توییتر برای سئو آشنا خواهید شد.

ایجاد لینک‌های توییتر یک استراتژی بازاریابی قدرتمند است که می‌توانید از آن برای افزایش در معرض دید محتوای خود، ایجاد پیوندهای ارزشمند به وب‌سایت یا وبلاگ خود و ایجاد روابط معتبرتر با حساب‌هایی که برای شما اهمیت دارند استفاده کنید.

همانطور که می دانید، بک لینک ها یکی از فاکتورهای برتر رتبه بندی گوگل، یاهو و بینگ هستند و این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه از توییتر برای ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا برای افزایش اعتبار وب سایت و معیارهای اعتبار صفحه استفاده کنید. -موتور جستجوی خوب. بهینه سازی.

لینک های توییتر چیست؟

بک لینک های توییتر لینک هایی هستند که از توییتر به وب سایت شما در قالب توییت ها و پاسخ هایی که شامل آدرس های اینترنتی هستند، می باشد. توییتر می تواند به سایت شما کمک کند تا بازخوردهای زیادی را چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم دریافت کند تا دید وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش یابد.

آیا لینک های توییتر به سئو کمک می کنند؟

بازخورد توییتر به سئو کمک می کند زیرا رتبه یک وب سایت به لینک ها و سایر عوامل سئو بستگی دارد. وقتی سایت شما در توییتر بازخورد دریافت می کند، می تواند به طور مستقیم و غیرمستقیم برای رتبه بندی موتورهای جستجو و ترافیک وب سایت مفید باشد.

مقاله‌ای در Semrush که در مورد رسانه‌های اجتماعی و سیگنال‌های SEO بحث می‌کند، نتایج پنج مورد را نشان می‌دهد که یکی از یافته‌های مهم برای ارتباط مستقیم بین توییتر و سئو این است: «توییت‌های کاربران با تجربه می‌توانند بر رتبه‌بندی کوتاه‌مدت کلمات کلیدی خاص تأثیر بگذارند.

از نظر بهبود غیرمستقیم سئو، هرچه مخاطبان هدف شما پیوندهای توییتر شما را بیشتر ببینند، بازخورد ارگانیک بیشتری از صاحبان وب سایت های دیگر دریافت خواهید کرد که می خواهند به آن URL ها لینک دهند. بنابراین، ایجاد لینک در توییتر می تواند منبع بزرگی برای رشد وب سایت باشد.

علاوه بر آنچه در زیر خواهید آموخت، می توانید این راهنمای دیگر را برای نکات بیشتر در مورد سئوی توییتر بررسی کنید. این شامل استراتژی هایی برای بهبود سئوی شما در توییتر است تا توییت های شما توسط کاربران بیشتری پیدا شود و همچنین نکاتی برای رتبه بندی محتوای شما در توییتر در موتورهای جستجو مانند گوگل برای کلمات کلیدی و هشتگ های خاص.

راهنمای ایجاد ارتباطات توییتر

1. بازخورد را به حساب خود اضافه کنید

اولین روش در مورد نحوه دریافت لینک به توییتر برای سئو این است که یک لینک به وب سایت خود در بخش بیوگرافی حساب خود اضافه کنید.

برای انجام این کار، به صفحه پروفایل اکانت توییتر خود بروید و روی دکمه «ویرایش حساب» کلیک کنید. سپس متن توصیفی را در قسمت “بیوگرافی” و سپس آدرس وب سایت خود قرار دهید. مطمئن شوید که پیشوندهای http: // یا https: // را برای استفاده از پروتکل صحیح برای دامنه خود وارد کرده اید. پس از ذخیره ویرایش‌های حسابتان، پروتکل برای URL تمیزتر در بخش CV حذف می‌شود.

(توجه: اگر می‌خواهید همه مکان‌هایی را که می‌توانید در پلتفرم‌های دیگر مانند فیس‌بوک، ردیت، مدیوم، یوتیوب و غیره در آن‌ها قرار دهید، بدانید، پس از پایان خواندن این صفحه، این راهنمای دیگر برای ایجاد پیوندهای رسانه‌های اجتماعی را ببینید.)

2. بازخورد را در قسمت URL وب سایت قرار دهید

دومین استراتژی برای ایجاد پیوندهای توییتر که می توانید از آن استفاده کنید این است که به وب سایت خود در قسمت URL وب سایت در صفحه حساب خود پیوند دهید.

برای انجام این کار، به صفحه حساب خود بروید و روی دکمه “ویرایش حساب” کلیک کنید. سپس در قسمت Website آدرس وب سایت خود را وارد کنید. مانند نکته اول، حتما پیشوند صحیح http: // یا https: // را وارد کنید.

3. یک لینک در توییت های خود قرار دهید

همچنین می‌توانید با قرار دادن لینک‌هایی به وب‌سایت خود در توییت‌های خود، پیوندهایی به توییتر برای سئو دریافت کنید.

برای انجام این کار، یک توییت بنویسید که شامل آدرس وب سایت شما باشد. همچنین، تا حد امکان متن در توییت بنویسید تا محدودیت 280 کاراکتر را رعایت کنید. و فراموش نکنید که کلمات کلیدی و هشتگ های مرتبط را برای اهداف سئو درج کنید.

4. برای پاسخ، پیوندها را در توییت ها ارسال کنید

یکی دیگر از راه‌های دریافت بازخورد سریع در توییتر، ارسال پیوندهایی به وب‌سایت خود در پاسخ به توییت‌ها به حساب‌های دیگر کاربران توییتر است.

برای انجام این کار، توییتی را که می‌خواهید به آن پاسخ دهید پیدا کنید و روی دکمه «پاسخ» کلیک کنید. سپس پاسخ خود را بنویسید و آدرس وب سایت خود را وارد کنید.

5. لینک های توییتر را از دوستان خود دریافت کنید

اگر دوستانی دارید که از توییتر استفاده می کنند، می توانید از آنها بخواهید که لینک های وب سایت شما را توییت کنند. این می تواند به شما کمک کند تا لینک های بیشتری خارج از حساب توییتر خود داشته باشید.

برای انجام این کار، کافی است یک پیام مستقیم به دوستان خود با آدرس اینترنتی که می خواهید برای ساخت لینک استفاده کنید، ارسال کنید و از آنها بخواهید آن را برای مخاطبان شما توییت کنند.

6. به دنبال بررسی کارشناسان باشید

بررسی های تخصصی یک استراتژی بازخورد عالی است که می توانید از آن برای افزایش در معرض دید برند و دریافت لینک های dofollow بیشتر برای سئو استفاده کنید.

برای شروع با این روش، به دنبال “بررسی تخصصی” یا ” + بررسی “در توییتر. این به شما کمک می‌کند توییت‌ها و مقالات مرتبطی که در این پلتفرم به اشتراک گذاشته شده‌اند را بیابید که شامل بررسی‌های تخصصی است.

هنگامی که چند مقاله بالقوه پیدا کردید، با صاحبان سایت تماس بگیرید و بپرسید که آیا می توانید به بررسی اضافه شوید. شما می‌توانید در ازای گنجاندن و اشتراک‌گذاری لینک‌هایی به پست خلاصه از وب‌سایت خود، توییتی ارائه دهید تا به صاحبان سایت کمک کنید تا نمایه بازخورد SEO خود را بهبود بخشند.

7. فرصت های مصاحبه را پیدا کنید

(مانند آخرین نکته. جستجو در توییتر ” + مصاحبه “یا با اینفلوئنسرهایی که میزبان بسیاری از مصاحبه های مرتبط با جایگاه شما هستند تماس بگیرید. سپس خود را به عنوان فردی که می‌توان با او مصاحبه کرد پیشنهاد دهید تا یک لینک در مقاله سئو و یک لینک توییتر به پست دریافت کنید.)

اگر تمایل به مصاحبه دارید، می توانید بازخورد زیادی برای بهبود اعتبار دامنه سایت خود از تلاش های تبلیغاتی دریافت کنید.

افرادی که میزبان پادکست‌های صوتی و مصاحبه‌های ویدیویی هستند، معمولاً محتوای خود را به وب‌سایت‌های مختلف، از جمله وبلاگ و توییتر خود، ارسال می‌کنند. به عنوان مثال، پادکسترها اغلب محتوای خود را در Apple iTunes، Google Play، Stitcher، SoundCloud، Spotify و غیره به اشتراک می گذارند، به این معنی که می توانید حداقل 7 لینک با کیفیت بعد از مصاحبه دریافت کنید.

برای استفاده از این استراتژی برای ایجاد ارتباطات توییتر، ابتدا باید عبارت ” را جستجو کنید. + مصاحبه “در توییتر. این به شما کمک می‌کند توییت‌ها و مصاحبه‌های مرتبطی را که در پلتفرم به اشتراک گذاشته شده‌اند و مرتبط با جایگاه شما هستند پیدا کنید.

سپس باید با افراد با نفوذی که میزبان این مصاحبه ها هستند تماس بگیرید. به آنها بگویید که علاقه مند به مصاحبه هستید و به آنها پیشنهاد دهید که بینش های ارزشمندی در مورد یک موضوع مرتبط در صنعت خود ارائه دهید.

این استراتژی بازخورد توییتر یک راه عالی برای قرار گرفتن در معرض بیشتر برند و افزایش تلاش های سئوی شما در همان زمان است.

8. در مورد یک برند بنویسید و آن ها را در توییتر ذکر کنید

یک عادت خوب که هنگام نوشتن مقاله باید به دست آورید، ذکر نام تجاری یا تأثیرگذار در جایگاه خود است. این می تواند به صورت نقل قولی باشد که از یک مقاله در سایت آنها گرفته شده است و / یا پیوندی به یک قطعه محتوا که ارزش افزوده ای را برای خوانندگان شما به ارمغان می آورد.

هنگامی که برندها و تأثیرگذاران محبوب را در مقالات خود قرار دادید، می توانید پیوندی به محتوای توییتر با ذکر @ ارسال کنید تا آنها را در توییتر برچسب گذاری کنید. برخی از این شرکت‌ها و افراد پیوندهای شما را برای تبلیغ و/یا لینک دادن به مقاله شما از وب‌سایت‌های خودشان، بازتوییت می‌کنند.

این استراتژی پیوند توییتر یک راه آسان برای به دست آوردن چند لینک قدرتمند از سایت‌های پرمخاطب است که می‌توانند بدون نیاز به اطلاع رسانی دستی برای پست مهمان، پیوندهای بعدی باشند. اگر می خواهید در مورد این روش بازخورد اطلاعات بیشتری کسب کنید، برای اطلاع از پست مهمان در سئو به این صفحه مراجعه کنید.

9. با افراد در صنعت خود ارتباط برقرار کنید

(یک رابطه توییتر در جایگاه خود ایجاد کنید و سپس از طریق DM (پیام مستقیم) پست های مهمان، درج پیوند و گزینه های پیوند سرمقاله را درخواست کنید.)

توییتر مکانی عالی برای ایجاد روابط با افراد در صنعت شما است که می تواند منجر به انواع لینک های با کیفیت بالا شود.

افرادی را که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید دنبال کنید، سپس شروع کنید به پاسخ دادن به توییت های آنها و توییت کردن آنها را مستقیماً در پلت فرم. وقتی چیزی جالب یا ارزشمند را به اشتراک می گذارید، این افراد بیشتر احتمال دارد آن را بازتوییت کنند، که به شما کمک می کند بهتر ارتباط برقرار کنید و محتوای خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.

همانطور که پیوندهای قوی‌تری در توییتر ایجاد می‌کنید، می‌توانید از طریق پیام‌رسانی فوری درباره پست‌های مهمان، درج پیوند و قابلیت‌های پیوند ویرایشی بپرسید. بسیاری از همکاری‌ها مانند این هر روز در توییتر اتفاق می‌افتند و به شما کمک می‌کنند تا بسیاری از کارهای دستی مورد نیاز با سایر اشکال پیوند بیلدینگ را دور بزنید.

10. به صورت رایگان یا تبلیغاتی پیشنهاد دهید

خدمات رایگان و تبلیغات راه آسان دیگری برای دریافت لینک های بیشتر از توییتر و وب سایت های کاربران توییتر است.

مردم همیشه به دنبال یک رایگان یا تخفیف خوب هستند، بنابراین مطمئن شوید که توییت شما با ارائه چیزی ارزشمند به مخاطبان خود برجسته باشد. این می‌تواند یک محصول دیجیتال، یک کتاب الکترونیکی یا ابزار ساده‌ای باشد که شما ایجاد کرده‌اید که به افراد کمک می‌کند بهره‌وری بیشتری داشته باشند یا سرگرم شوند.

ترفند اینجا این است که جزئیات پیشنهاد را در وب سایت خود میزبانی کنید. این به افراد مکانی می‌دهد تا درباره آنچه تبلیغ می‌کنید بیشتر بیاموزند و همچنین به شما امکان می‌دهد تا بازخورد خود را در توییتر و دیگران در وبلاگ‌های خود قرار دهید.

فقط مطمئن شوید که مقاله شما به خوبی نوشته شده و آموزنده است، زیرا این احتمال را افزایش می دهد که مردم آن را در توییتر به اشتراک بگذارند و به طور ارگانیک به آن برگردند. صفحه ای با محتوای نازک یا محتوای کم کیفیت با ایجاد بازخورد در توییتر تأثیر زیادی بر سئو نخواهد داشت.

آیا گوگل لینک های توییتر را می خزند؟

گوگل لینک های توییتر را برای به دست آوردن اطلاعاتی که برای فهرست کردن محتوای موتور جستجو جستجو می کند، نمی خزند. گوگل به جریان داده Firehose توییتر دسترسی دارد، که دسترسی فوری به توییت‌ها و امکان فهرست‌بندی لینک‌های توییتر را به محض ارسال آن‌ها فراهم می‌کند.

قبل از سال 2015، گوگل باید توییتر را بخزد تا توییت های مرتبط را برای فهرست کردن در SERP پیدا کند. اما الان نه. امروزه گوگل به داده های مورد نیاز خود دسترسی بلادرنگ دارد و نیازی به خزیدن توییت ها را از بین می برد.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که گوگل تنها 5 تا 10 درصد از توییت ها را ایندکس می کند. به طور متوسط ​​در هر ثانیه 6000 توییت در توییتر ارسال می شود که معادل حدود 350000 توییت در دقیقه، 500 میلیون توییت در روز و 200 میلیارد توییت در سال است.

با این حال، بسیاری از سئوکاران توانسته اند با ارسال آدرس اینترنتی در یک توییت، محتوای وبلاگ خود را سریعتر در گوگل ایندکس کنند. این دلیل دیگری است که ایجاد پیوند با توییتر بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال است که بر بهینه سازی موتورهای جستجو تمرکز دارد.

بازخورد توییتر برای خلاصه SEO

امیدوارم از این راهنمای ارجاعات توییتر برای سئو لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، ایجاد پیوند در توییتر می تواند به روش های مختلف به کسب و کار شما کمک کند، از جمله ارائه بهتر محتوای شما، افزایش تعداد لینک های با کیفیت به وب سایت شما، و ایجاد روابط معتبر با سایر افراد با نفوذ در جایگاه شما.

همه این عوامل با هم می توانند منجر به ترافیک و رتبه بندی ارگانیک در گوگل، یاهو و بینگ شوند، زیرا محتوای شما در بیشتر بازار نفوذ می کند و به مخاطبان مناسبی می رسد که آن را در توییتر به اشتراک گذاشته و از وب سایت ها و وبلاگ های خود به آن لینک می دهند. .

انتشار بک لینک های توییتر برای سئو (راهنمای کامل ساخت لینک) اولین بار در SEO Chatter ظاهر شد.