منو سایت

الگوریتم NEURAL MATCHING گوگل چیست؟

 تاریخ انتشار :
/
  آموزش سئو

استفاده گوگل از الگوریتم های تطبیق عصبی منتشر شده

همانطور که می دانید، گوگل در اکثر مواقع از الگوریتم هایی که در تحقیقات خود منتشر می کند استفاده نمی کند. اما گاهی از آنها نیز استفاده می کند. نمی‌توانیم دقیقاً بگوییم که گوگل از کدام الگوریتم‌هایی استفاده می‌کند و از کدام الگوریتم‌ها استفاده نمی‌کند. در مورد استفاده الگوریتم تطبیق عصبی همچنین نمی توانیم دقیقاً پیش بینی کنیم.

گوگل با انتشار مطالعه ای از الگوریتم تطبیق عصبی موفقیت در جستجوی سؤالات یا جملات و مقایسه آنها با صفحات وب را نشان می دهد. این الگوریتم ممکن است به طور کامل مورد استفاده قرار نگیرد. زیرا گوگل مشخص نمی کند که از کدام الگوریتم استفاده کند.

توضیحات گوگل از الگوریتم جدید هوش مصنوعی

همانطور که می دانید گوگل در گذشته الگوریتم هایی مانند الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن را معرفی کرده است و همچنان به این کار ادامه می دهد. به گفته کارشناسان، سازگاری عصبی مانند هوش مصنوعی برای ارتباط بهتر کلمات با مفاهیمی است که توسط موتورهای جستجو درک می شود، یا به عبارت دیگر، عبارات جستجو به محتوای بالا نزدیکتر هستند.

اگر می خواهید مروری کوتاه بر الگوریتم سازگاری عصبی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم پادکست الگوریتم سازگاری عصبی را گوش دهید.

شرح هوش مصنوعی و رتبه بندی موتورهای جستجو

موتور جستجو به یک مقاله تحقیقاتی پیوند می دهد که در آن مقاله نحوه ارتباط جمله جستجو با محتوای وب سایت را توضیح می دهد. این مقاله را می توان یک رویکرد شبکه عصبی برای پیوند عبارات و عبارات جستجو در موتورهای جستجو و وب سایت هایی که گوگل به ما نشان می دهد نامید.

این روش استخراج موقت گفته می شود به طور خلاصه سیستمی است که صفحات وب را با توجه به محتوای استفاده شده در آن رتبه بندی می کند. این سیستم را نمی توان همان سازگاری عصبی گوگل نامید. اما شباهت هایی با این الگوریتم گوگل وجود دارد.

هوش مصنوعی و رتبه بندی موتورهای جستجو

در خلاصه این تحقیق آمده است که رتبه بندی بر اساس متن در صفحاتی است که استخراج موقت می توان گفت که بازیابی Ad-hoc وظیفه رتبه بندی آن را بر اساس محتوا در هر صفحه دارد. نتایج جستجو و رتبه بندی وب سایت فقط به سوال و جمله ای که به دنبال آن هستید بستگی دارد. این مطالعه نشان می دهد که رتبه بندی وب سایت با سایر فناوری های جستجو متفاوت است. این رتبه بندی تا رتبه صفحه همچنین بستگی دارد. در این مطالعه همچنین بیان شده است که استفاده از این روش در رتبه بندی صفحات وب کاملا جدید است.

بدیهی است که الگوریتم های قدیمی گوگل از الگوریتم های جدید برای رتبه بندی وب سایت ها و حذف خطاها و هرزنامه ها استفاده می کنند.

با استفاده از لینک های گوگل

با توجه به عوامل در مطالعه جدید هوش مصنوعی، در ارتباط با الگوریتم سازگاری عصبی گوگل منتشر شده، می توان گفت که گوگل به طور مستقیم از رتبه بندی سنتی استفاده نمی کند. با این حال، هنگام رتبه بندی صفحات وب از عوامل سنتی نیز استفاده می کند و سپس از بازیابی Ad-hoc در گوگل استفاده می کند.

طبق یک مقاله تحقیقاتی گوگل، می توان گفت که صفحات وب سایت های رتبه بندی شده مجدداً طبقه بندی می شوند که از عوامل سنتی در رتبه بندی ده لینک برتر استفاده نمی شود. اما دلیل استفاده نشدن از عوامل سنتی در رتبه بندی ده لینک برتر این است که عوامل سنتی در واقع ارزیابی اولیه رتبه را انجام می دهند و اسپم ایجاد شده را حذف می کنند که منجر به جمع آوری صفحات مرتبط با عبارات جستجو می شود. در واقع، طبقه بندی مجدد صفحات بر اساس معیارهای مختلف چیزی است که الگوریتم جدید گوگل را می سازد.

عملکرد الگوریتم جدید گوگل

این ویژگی در واقع عبارت جستجو شده را به متن و محتوای یک صفحه وب پیوند می دهد. صفحات وب سایت های رتبه بندی شده توسط این الگوریتم دیگر نباید از کلمات کلیدی و لینک استفاده کنند. یکی از مزیت های الگوریتم جدید گوگل همین رتبه بندی است.

اهمیت محتوا را افزایش دهید

با الگوریتم جدید گوگل، محتوای وب سایت بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند. اما این به معنای استفاده از مترادف بیشتر در محتوا نیست. برای اینکه مترادف ها موثر باشند، باید تعداد مترادف ها را در محتوای خود کاهش دهید. زیرا استفاده بیش از حد از آنها نشان دهنده وجود اسپم در گوگل است. همانطور که می دانید برای درک بهتر محتوای گوگل که در وب سایت خود قرار می دهید از مترادف استفاده می کنید. به خاطر داشته باشید که حذف همه مترادف ها نیز درک محتوا را برای گوگل دشوار می کند.

هرچه محتوایی که ایجاد می‌کنید واضح‌تر باشد و از اصطلاحات مترادف کمتری در محتوا استفاده شود، گوگل محتوا را بهتر درک می‌کند. زیرا گوگل رسما اعلام کرده است که قادر به درک مفاهیم محتوا خواهد بود.

مفاهیم الگوریتم عصبی گوگل

سیستم عصبی گوگل کمک زیادی به کاهش رتبه وب سایت ها در گوگل کرده است. این الگوریتم موفق شده است نتایج جستجو را به مفاهیم اولیه تبدیل کرده و با محتوای صفحات مقایسه کند که نتایج جستجو را برای افراد بسیار موثر می کند و رتبه بسیاری از وب سایت ها را تغییر می دهد.

در این مقاله توانستیم تمامی مفاهیم مرتبط با آن را پوشش دهیم الگوریتم سازگاری عصبی گوگل عزیزم بهت بگم تا با استفاده از اون تغییر قابل توجهی در رتبه سایتت ایجاد کنی.

الگوریتم NEURAL MATCHING گوگل چیست؟ برای اولین بار در ویکی دمی. به نظر می رسد.