الگوریتم گورخر چیست؟

این الگوریتمی است که به تحقیق و تفکیک فروشگاه های آنلاین واقعی از جعلی و ارزیابی آنها در صفحه نتایج جستجوی گوگل اختصاص یافته است. این الگوریتم که با نام الگوریتم گورخر نیز شناخته می شود، همین است الگوریتم پاندا و الگوریتم برای پنگوئن ها خاصیت ضد اسپم دارد. بنابراین او برای وب سایت هایی که استانداردهای او را برآورده نمی کنند، مجازات های سختی در نظر می گیرد.

قبل از خواندن بقیه مقاله، WikiDemi توصیه می کند ابتدا به پادکست الگوریتم Zebra گوش دهید.

فلسفه ایجاد الگوریتم گورخر گوگل چیست؟

با توجه به مزایای خرید آنلاین و اهمیت روزافزون اینترنت در زندگی افراد، بسیاری از شرکت ها به فروش آنلاین محصولات خود روی آورده اند و به همین دلیل رقابت در افزایش لینک وب سایت شرکتی در صفحات SERP بیش از پیش شده است. بود.

از سوی دیگر برخی از کلاهبرداران از این بستر سوء استفاده کرده و کلاهبرداری را در نظر گرفته اند فروشگاه های آنلاین ایجاد کنید سقوط کرده اند.

در همین راستا، گوگل نیز در نظر گرفته است تا الگوریتم جدیدی را برای بررسی سایت هایی که امکان خرید و فروش آنلاین را دارند، ایجاد و راه اندازی کند تا فروشگاه های بی کیفیت و تقلبی را از صفحه جستجوی خود حذف کند و ارزش و رتبه فروشگاه های با کیفیت و واقعی را مشخص کند.

مت کاتز، مدیر ضد هرزنامه گوگل، راه اندازی این الگوریتم را در یک سخنرانی در مارس 2013 به شرح زیر ذکر کرد. ما قصد داریم به‌زودی یک به‌روزرسانی جدید در مورد خرید آنلاین منتشر کنیم، زیرا گوگل نمی‌خواهد سایت‌های با کیفیت پایین در نتایج جستجو برای خرید آنلاین ظاهر شوند. “

عوامل فروشگاه اینترنتی معتبر از دیدگاه الگوریتم زبرا

سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند باید با نکات زیر مواجه شوند تا با الگوریتم گورخر خوب گوگل مواجه شوند و نتیجه خوبی از آن بگیرند.

فرصت ثبت نام و ورود به سایت

همه کاربران باید بتوانند به راحتی در سایت فروشگاه شما ثبت نام کنند و پروفایل کاربری داشته باشند.

در دسترس بودن یک انجمن و یک انجمن کاربر

داشتن انجمن مصرف کننده می تواند از نظر تجربه کاربری بسیار مفید باشد و بستری را فراهم کند تا مشتریان در مورد محصولات مختلف بحث و تبادل نظر کنند و انتخاب های بهتری داشته باشند.

در دسترس بودن مکان فیزیکی برای فروشگاه

خرید آنلاین از فروشگاه هایی که موقعیت فیزیکی هم دارند نیز برای مصرف کنندگان اولویت بیشتری دارد زیرا می توانند شخصاً به آنجا مراجعه کرده و شکایات خود را پیگیری کنند.

استفاده از نماد الکترونیکی

این عامل در جلب اعتماد مشتریان تاثیر مثبت دارد و الگوریتم زبرا نیز پس از مدتی متوجه می شود که فروشگاه شما قابل اعتماد است.

سبد خرید خود را ببینید

یک صفحه جداگانه برای قسمت “سبد” ایجاد شود که کاربر به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

وجود سبد خرید با امکان به روز رسانی

هنگامی که یک کالا اضافه یا حذف می شود، سبد خرید باید به روز شود.

شما ضمانت بازگشت دارید

به منظور حفظ حقوق خریداران، این سیاست باید به طور واضح برای کاربران سایت تعریف شود.

فرصتی برای “مقایسه محصول”

تا خطای مصرف کننده در انتخاب خود را به حداقل برسانند تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را با سهولت بیشتری با هم مقایسه کنند و در نهایت کالای متناسب با نیاز خود را شناسایی و خریداری کنند.

شما یک روش واضح برای ردیابی محصولات خریداری شده دارید

در صورتی که مجموعه شما وظیفه حمل کالا را انجام می دهد ایجاد صفحه و به روز رسانی وضعیت سفارش مشتری مناسب است و در صورت ارسال سفارش از طریق سامانه پستی نیز لینک دادن به صفحه سامانه رهگیری پستی شرکت پست اسلامی. جمهوری ایران در بخش ردیابی. سفارشات مشتری می تواند مفید باشد.

نظرات کاربران

بخش نظرات سایت برای گوگل بسیار مهم است. به این ترتیب سایت هایی که کاربران بیشتری در مورد محصولات خود نظر می دهند نیز از نظر گوگل زبرا محبوبیت بیشتری دارند.

 

برای اینکه از الگوریتم گورخر عصبانی نشویم چه کنیم؟

صاحب سایت ناشناس

به خاطر داشته باشید که هرگز فروشگاه آنلاین قانونی و معتبر سعی نخواهد کرد اطلاعات مالک خود را از Google پنهان کند.

یک صفحه اختصاص داده شده به نحوه ارتباط مشتریان با شما

داشتن صفحه تماس، ایمیل، آدرس، کارت آدرس فروشگاه و موارد دیگر هم برای کاربر و هم برای گوگل بسیار مهم است.

صفحه محصول و صفحه سبد خرید شما پیوندهای خارجی نیستند

به خاطر داشته باشید که مشتری تحت هیچ شرایطی نباید وسط سایت شما را ترک کند وقتی مشتری روی یک محصول یا سبد خرید کلیک می کند.

قابل اعتماد بودن

کاربرانی که وارد فروشگاه شما می شوند، برخی از اطلاعات شخصی را دریافت می کنند که برای حفظ الگوریتم Google Zebra بسیار مهم است. در این زمینه سایت شما نباید مشکل امنیتی داشته باشد پس ارائه دهید گواهینامه SLL و TSL رمزگذاری تمام حفره های امنیتی در سایت شما می تواند یک عامل بسیار مثبت در جذب گوگل به فروشگاه شما باشد.

شما یک درگاه پرداخت معتبر دارید

بنابراین اگر درگاه پرداخت معتبر ندارید، حتما کاربران را به درگاه های پرداخت معتبر منتقل کنید.

محصولی با کیفیت ارائه دهید

شاید تعجب کنید که گوگل کیفیت محصولات شما را چگونه درک می کند؟! بیایید از این منظر به موضوع نگاه کنیم که گوگل همیشه در تصمیم گیری های خود به رفتار انبوه کاربران توجه دارد.
بنابراین، اگر محصولاتی با کیفیت پایین به مشتریان ارائه دهید، با گذشت زمان کاربران کمتری به فروشگاه شما می‌آیند، نرخ ترک تحصیل افزایش می‌یابد، تراکنش‌های مالی سایت شما کاهش می‌یابد و هیچ‌یک از این‌ها توسط الگوریتم‌ها در گوگل پنهان نمی‌شود.

بحث کپی رایتینگ را دنبال کنید

مراقب باشید که عکس محصولات یا توضیحات آنها از هیچ جای اینترنت کپی نشده و مختص شما باشد.

شما یک طراحی سازگار با صفحه موبایل دارید

بسیاری از خریدهای آنلاین با تلفن همراه انجام می شود، بنابراین اگر طراحی سایت شما موبایل پسند نباشد، با جفت گوگل زبرا مواجه خواهید شد که به مرور زمان باعث کاهش ارزش و رتبه جستجو پایین تر خواهد شد.

نتیجه

استفاده از اینترنت می تواند کمک قابل توجهی به رونق کسب و کار شما کند و در این راستا موتور جستجوی قدرتمند گوگل نقش کلیدی در شناسایی شما با مشتریان بالقوه ای دارد که خواهان محصول شما هستند.
تیم ویکی دمی او همچنین تمام تلاش خود را می کند تا از طریق مقاله ای که مشاهده کردید، اصول پذیرفته شده الگوریتم گورخر گوگل و خطوط قرمز آن را که وب سایت شما را جریمه می کند و در نتیجه به کسب و کار شما آسیب می رساند، آگاه کند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

شما می توانید از طریق صفحه فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود را راه اندازی یا بهینه سازی کنید طراحی وب سایت یا خدمات سئو اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

اگر نظری در مورد این مقاله دارید، مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

الگوریتم گورخر چه می گوید؟ برای اولین بار در ویکی دمی. به نظر می رسد.